Traci strippar!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ja, nu är det ju inte som ni tror! Utan det är min lill-Husa, som kallas för Traci, som har klätts av. Och på! (Till viss del...)

Det började med att vi skulle sätta dit FP-systemet ochhelt normal avklädsel av Husabergbakdel...

Bifogat

• dscf0001.jpg
    dscf0001.jpg
    125.3 KB · Visningar: 708
Och slutade (nästan) så här!

Bifogat

• dscf0016.jpg
    dscf0016.jpg
    129.7 KB · Visningar: 702
Och däremellan fick hon känna på hur det känns att ligga ner! (Som om hon inte visste det redan... :rolleyes: )

Bifogat

• dscf0011red.jpg
    dscf0011red.jpg
    93.9 KB · Visningar: 670
Den är väldigt fin den där!

Är det jätte mycket mecka med en sån?

Tack! Det tycker jag oxå! :)

Mycket meka? Det beror väl på vad man menar och vad man jämför med? :p Men, nej, det tycker jag inte! Jag byter olja och filter var 5:e drifttimme, ställer ventilerna när den är svårstartad och kollar så'nt som man bör kolla på alla cyklar antar jag...

Nu har min bara gått 22h och jag kör inte gata med den (i princip), men den är värd varenda minut i garaget!

Äsch! Det var ju bara en Husa ju, trodde det var Lords som du skrev om... :( ( :D )

Men du får välja en bättre bakgrund på första bilden. Slagskepp med sissybar, yikes! :eek:

Kanonfint garage! Man blir nästan lite avis. :tummenupp

TomK skrev:
Äsch! Det var ju bara en Husa ju, trodde det var Lords som du skrev om... :( ( :D )

Men du får välja en bättre bakgrund på första bilden. Slagskepp med sissybar, yikes! :eek:

Det är ju i jämförelsen man förstår vilken pärla man har! OCh man väljer inte sina grannar alla gånger, som du vet!

Gissa om jag har funderat på att reta ägaren till den välputsade HD:n... genom att sätta mina oljiga handmärken på en av hans packväskor!!! :D Har inte vågat än...

JoS skrev:
Kanonfint garage! Man blir nästan lite avis. :tummenupp

Ja, att ha tillgång till det garaget är suveränt! Finns allt man kan behöva för att meka med hojen. Inklusive öl och Cola i kylskåp!!! :fakta

Nu slapp din husa skita genom ett sugrör längre!
kanonsnyggt! hoppas du skippat elstarten oxå!

Mcbudet skrev:
Nu slapp din husa skita genom ett sugrör längre!
kanonsnyggt! hoppas du skippat elstarten oxå!

ALLT är borta! Anders fick frispel på att blinkersen var i vägen för avgassystemet och se'n försvann ALLT!!! Batteri, startmotor, ALLT!!! :skrämd

Lukter det inte väldigt mycket Smetz tändnings kopia över det hela?? dvs ett helt vanlig orginal cross tändning!
eller har jag inte spottat ut all morfin sen midsommar ???

Yasha skrev:

Anders vet hur en husa skall bantas :fakta

Yasha skrev:
ALLT är borta! Anders fick frispel på att blinkersen var i vägen för avgassystemet och se'n försvann ALLT!!! Batteri, startmotor, ALLT!!! :skrämd

Mcbudet skrev:
Lukter det inte väldigt mycket Smetz tändnings kopia över det hela?? dvs ett helt vanlig orginal cross tändning!
eller har jag inte spottat ut all morfin sen midsommar ???

Du tittar på FEL STÄLLE!!! Det var ju HÅLET efter startmotorn och batteriet som du skulle titta på! :p

Vill ju inte elda upp delar i onödan, så Anders har varit vänlig att bidra med vissa delar till lill-husan... :D

Haha tyvärr så kunde man inte låta bli att notera att lill-husan fått en uppgradering i tändingen oxå! :tummenupp
vi vill höra om provturen nu! lite trevigare nu va???

Yasha skrev:
Du tittar på FEL STÄLLE!!! Det var ju HÅLET efter startmotorn och batteriet som du skulle titta på! :p

Vill ju inte elda upp delar i onödan, så Anders har varit vänlig att bidra med vissa delar till lill-husan... :D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard