Traci strippar!

motardnisse skrev:
Smygtrimning till åland? :tummenupp

Om det hade varit smyg hade jag väl inte postat det här?!? :crash Förresten hjälper inga trimningar i världen om man inte kan köra... så jag sällar mig bara till den stora skaran puckon med värstinghojar och nada kontroll! :rodnar

:D

Mcbudet skrev:
... vi vill höra om provturen nu! lite trevigare nu va???

GRRRRR :whip

Det är det enda jag kan säga om älsklingen nu... :bow Fortfarande lika hetsig och het, men betydligt starkare. :rock

Hur i h-e ska jag kunna hantera det här monstret nu?!? :skrämd

Yasha skrev:
Om det hade varit smyg hade jag väl inte postat det här?!? :crash Förresten hjälper inga trimningar i världen om man inte kan köra... så jag sällar mig bara till den stora skaran puckon med värstinghojar och nada kontroll! :rodnar

Vem vet? anders kanske har öppnat motorn också. :D

Vadå kanske?!? :skrämd Jag såg nog när han gjorde det! Men du menar att han skulle ha gjort något som jag inte sett?

Nej då, inget annat är ändrat än att det sitter ett nytt helsystem och crosständning på den! :tummenupp

Jag lovar att det räcker! För nu iaf... :crash

Edit: glömde ju att den är lättad ett antal kilo också, nu när hela elsystemet och startmotorn är borta! Det gör dock inte så stor skillnad, för jag har ju inte bantat bort mina extra... ;)

Last edited:
stackars killarna. skulle du åka ner nu den 4 juli eller? jag lånar tjejens bmw och åker över tittar på er.

motardnisse skrev:
stackars killarna. skulle du åka ner nu den 4 juli eller? jag lånar tjejens bmw och åker över tittar på er.

:rolleyes: Om det vore så väl ändå. Fast jag har ju kul iaf! :) Och ja, jag ska med till Åland, men jag kommer på fredag kväll, den 4:e!

Jag läste att du har sålt din hoj! Trist att det ska behöva bli så... :( men det är ju såklart kul om du hänger med och posar lite också! :tummenupp

Fuskfuskfuskfuskfuskfuskfuskfuskfusk :fakta
Yasha :whip

Vi har bokat färja nu iaf :D

Yasha skrev:
Det är ju i jämförelsen man förstår vilken pärla man har! OCh man väljer inte sina grannar alla gånger, som du vet!

Gissa om jag har funderat på att reta ägaren till den välputsade HD:n... genom att sätta mina oljiga handmärken på en av hans packväskor!!! :D Har inte vågat än...

Haha!

Då ska jag sätta oljiga fingeravtryck på den och skylla på dig. :D

svampe skrev:
Haha!

Då ska jag sätta oljiga fingeravtryck på den och skylla på dig. :D

Hmm.. undrar om jag ska utnyttja min makt som ordförande och TA IFRÅN DIG DIN NYCKEL!!! :whip Äh, det räcker att Krattan tar min hoj och varvar dig på Gelleråsen i höst! :D

Yasha skrev:
:rodnar Jag behöver alla fördelar jag kan få!!! Om det nu ska ses som en fördel att man ramlar av hojen så fort man gasar... :eek:

:tummenupp

Jag tror det gjorde dig gott, du har aldrig åkt så fort på Rörken ivf..... vissa hade ju probs att hänga med ju :tummenupp

Nog f-n gick hon alltid, men det tog ett par pass innan jag kom underfund med hur hon skulle framföras! :eek:

Buttpluggen i kombination med bestyckningen för FP-systemet fick lill-Husan att hoppa fram som en kanin vid vissa varvtal :( , men pinsamt nog så gasar hennes matte så dåligt, att hon INTE BLEV AVFLAGGAD PÅ RÖRKEN med ostrypt FP!!! :rodnar

Slå det ni, om ni kan!!! (Men det VILL ni inte!) :notme

Yasha skrev:
Nog f-n gick hon alltid, men det tog ett par pass innan jag kom underfund med hur hon skulle framföras! :eek:

Buttpluggen i kombination med bestyckningen för FP-systemet fick lill-Husan att hoppa fram som en kanin vid vissa varvtal :( , men pinsamt nog så gasar hennes matte så dåligt, att hon INTE BLEV AVFLAGGAD PÅ RÖRKEN med ostrypt FP!!! :rodnar

Slå det ni, om ni kan!!! (Men det VILL ni inte!) :notme

Apapapap, du har så hög kurvhastighet att du inte behöver gasa ikapp på rakorna.........hehehe (så skulle jag formulerat det ivf) :fakta

Tack då... :rodnar Oh du store! :bow

Men.. jag måste ändå lära mig att gasa där gasas kan, för Mcbudet talade minsann om för mig att det såg ut som jag skulle på picknicktur där på rakan. Allt som saknades var cykelkorg och ekerskydd... typ! :fatta!

:5sure

Yasha skrev:
Tack då... :rodnar Oh du store! :bow

Men.. jag måste ändå lära mig att gasa där gasas kan, för Mcbudet talade minsann om för mig att det såg ut som jag skulle på picknicktur där på rakan. Allt som saknades var cykelkorg och ekerskydd... typ! :fatta!

:5sure

Jaha, du menar att se ut som han med tankväska..........*asg* :fakta

Ni ser - alltid retar det någon, att åka omkring och muppa sig. Nästa gång tar jag nog även packväskorna och en låda öl bakpå och kör ifrån er... :D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard