Don Quixote skrev:Ja, dom värsta 600 lämnar nästan 140 hästar på hjulet vilket borde bli runt 155 i motorn. Min är bänkad till 124 på hjulet. Då är det inte tråkigt att köra 600![]()
Det handlar ju inte bara om HK, det är ju vridmomentet som en 6oo saknar mot en 1000, elr?
Visst att din rejs 600:a kan ha 130hk på bahjulet. Men standardhojarna som säljs idag har ju inte de siffrorna. En ny R6:a lämnar ca 125hk i motorn, ej på bakhjulet...
