HanneZ
Avställd
Man tröttnar lätt på R6 om man inte svänger. R6 på motorväg suger rejält.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:2146655Man tröttnar lätt på R6 om man inte svänger. R6 på motorväg suger rejält.
Tja man får ju köra rätt fort om det ska vara kul att köra på motorväg, R6:an är inte direkt pigg över 200. Inte dom gamla iaf.Spoox skrev:2146661är den bara helt enkelt för slö/svag för att kunna lekas med på motorvägen eller på vilket sätt blir den tråkig i längden?
fezt skrev:2146645![]()
Hoj: Yamaha yzf r6 -03 med akra helsystem+ lite annat godis![]()
HanneZ skrev:2146662Tja man får ju köra rätt fort om det ska vara kul att köra på motorväg, R6:an är inte direkt pigg över 200. Inte dom gamla iaf.
Hoj på motorväg suger överlag.
Felix skrev:2146828Fattar inte hur man kan tröttna på en R6:a![]()
Ni som tycker det är för slött och klent måste köra som gudar![]()
Om det går för långsammt med en R6:a på gatan och motorn inte räcker till skall man ut på banan och vinna NSB![]()
/Felix
Nej jag har bara provkört, det räcker för att avgöra om den är seg över 200 eller inte!Mr Helmut skrev:2147278tror min går lite tunt just nu, vill inte testa nu men vad går en r6a enligt mätare ungefär? (låter som du kört en del r6)
köra rakt fram kan väll alla![]()
Allt går väll att tröttna på.....
Jag har åkt 300 mil nu och vant mig mycket vid effekten mot när jag satte mig första gången, då gjorde man ju nästan i brallan![]()
På Anderstorp hade jag 275km/h på rakan på mätaren med gsxr600, men då fanns det mycke kvar. 292km/h har jag haft på mätaren med min gamla R6.Mr Helmut skrev:2147278tror min går lite tunt just nu, vill inte testa nu men vad går en r6a enligt mätare ungefär? (låter som du kört en del r6)
köra rakt fram kan väll alla![]()
haha...Fetvadd skrev:2146825Här e vi opartiska![]()
crossenisse skrev:2148090
Nu sitter jag här med 64papp cash och ingen cykel..(stressat som fan idag för att hinna med att plocka ut pengarna på banken och tagit ledigt från jobb för att kunna köra 4 timmar tidigare)
Är något irriterad nu!!![]()
Lucius skrev:2148133Upp till dig, oavsett skiter den ned de flesta bilar och sura motarder!![]()
(ta inte åt dig personligen nu för de e många som skriver om att tokvarva)Lucius skrev:2148133
En 600 är juste nog men det kommer mycket an på vilken körstil du har! Själv gillar jag inte att tokvarva, jag kommer ju från twin innan vetu!![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |