Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Marals76 skrev:Ville inte bli sittande med den samtidigt som den andra kommer.
Man får ju alltid ut några tusen extra på att sälja den privat istället för att lämna in den på firma. De lyckas ju alltid hitta en massa saker som de vill dra av pengar för.
Enligt Bike kan den komma allt mellan aug!!!--> mars
Tänkte åka till dem imorgon o säga att jag gärna tar den så snabbt som det bara går.
Känner mig redan desperat![]()
SkorvKalle skrev:bättre 2 hojar än ingen alls... eller har du kvar 600:an ??

motardnisse skrev:grattis!! sålde själv min 660 i vecka. den finns numera neråt lund.
Marals76 skrev:Varför sålde du den??? Redan tröttnat?
varför sålde du den?Marals76 skrev:Så var min XR såldFy fan har bara gått ca 3 timmar och jag saknar redan min enstånka
![]()
DwD skrev:varför sålde du den?

oki, var det någon speciell anledning till att du valde ktm:en?Marals76 skrev:Har ett köpebevis på en KTM660 -04 liggandes hemma hos mig![]()
Finns ju ingen anledning till att ha både XR och KTM sedan kikar jag lite lätt att börja åka cross igen oxå hmmm någon som har lust att råna en bank?![]()
DwD skrev:oki, var det någon speciell anledning till att du valde ktm:en?
Gustav1 skrev:Äh va fan! Det blir inga mer slingrande grusvägar med tallar som sveper förbi i axelhöjd för dig då?
Går det att ha kul med en motard på en grusväg förresten?![]()

Gustav1 skrev:Jag måste säga att jag började fundera, men innerst inne så visste jag hela tiden att det är på gruset man har dig.
Är faktiskt också sugen på en KTM. Eller en Husa, eller en R1, eller en Hayabuss eller en...äh, jag tar allihop. Pröjsar du? Eller vad var det du sa om bankrån?![]()
Marals76 skrev:Japp! Har ordnat med skjuts oxå så att vi slipper springa ifrån platsen![]()
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|