Trösta mig!!!!!!!!!!!

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Så var min XR såld :( Fy fan har bara gått ca 3 timmar och jag saknar redan min enstånka :mad:

skyll dig själv...

Hade kunna lida med dig ifall jag inte visste att det ska inhandlas en 660!

:D

ok, litre synd om dig får det väll va!

Ville inte bli sittande med den samtidigt som den andra kommer.
Man får ju alltid ut några tusen extra på att sälja den privat istället för att lämna in den på firma. De lyckas ju alltid hitta en massa saker som de vill dra av pengar för.
Enligt Bike kan den komma allt mellan aug!!!--> mars
Tänkte åka till dem imorgon o säga att jag gärna tar den så snabbt som det bara går.
Känner mig redan desperat :crash

grattis!! sålde själv min 660 i vecka. den finns numera neråt lund.

Marals76 skrev:
Ville inte bli sittande med den samtidigt som den andra kommer.
Man får ju alltid ut några tusen extra på att sälja den privat istället för att lämna in den på firma. De lyckas ju alltid hitta en massa saker som de vill dra av pengar för.
Enligt Bike kan den komma allt mellan aug!!!--> mars
Tänkte åka till dem imorgon o säga att jag gärna tar den så snabbt som det bara går.
Känner mig redan desperat :crash

bättre 2 hojar än ingen alls... eller har du kvar 600:an ??

jahapp...då blir det inget mer grusbus för dig på hunneberg detta år då...nu passar du förstås in här på sporthoj.com..eftersom du bara har din Thundercat kvar...

SkorvKalle skrev:
bättre 2 hojar än ingen alls... eller har du kvar 600:an ??

Inte fan säljer jag min lilla kisssssse :)
Matin... jag kan ju låna min farsas KLE åker ju ifrån dig med den oxå :crash

Re: Re: Trösta mig!!!!!!!!!!!

DwD skrev:
varför sålde du den?

Har ett köpebevis på en KTM660 -04 liggandes hemma hos mig :fakta
Finns ju ingen anledning till att ha både XR och KTM sedan kikar jag lite lätt att börja åka cross igen oxå hmmm någon som har lust att råna en bank? :crash

Re: Re: Re: Trösta mig!!!!!!!!!!!

Marals76 skrev:
Har ett köpebevis på en KTM660 -04 liggandes hemma hos mig :fakta
Finns ju ingen anledning till att ha både XR och KTM sedan kikar jag lite lätt att börja åka cross igen oxå hmmm någon som har lust att råna en bank? :crash
oki, var det någon speciell anledning till att du valde ktm:en?

Re: Re: Re: Re: Trösta mig!!!!!!!!!!!

DwD skrev:
oki, var det någon speciell anledning till att du valde ktm:en?

Är väl samma orsak som alla som kör båge har till varför de byter båge..... mer hk mindre kg. Sedan har jag funderat på motardhjul och jag skulle i runda slängar få lägga ut 15.000 på hondan och för 20.000 i mellanskillnad på Xr:en får jag en flång ny KTM660 inte mycket till val enligt mig.

Äh va fan! Det blir inga mer slingrande grusvägar med tallar som sveper förbi i axelhöjd för dig då?

Går det att ha kul med en motard på en grusväg förresten? :confused:

Gustav1 skrev:
Äh va fan! Det blir inga mer slingrande grusvägar med tallar som sveper förbi i axelhöjd för dig då?

Går det att ha kul med en motard på en grusväg förresten? :confused:

Det går allt att köra hyffsat beror ju på vilka däck man har på. De som sitter på orginal på KTM går ju hyffsat att ta sig fram på en grusväg med.
Tallarna lär inte slippa mig så lätt.... blir till att köpa "riktiga" fälgar oxå inte trodde du väl Gustav att jag skulle enbart köra omkring med leksakshjul!? :D

Jag måste säga att jag började fundera, men innerst inne så visste jag hela tiden att det är på gruset man har dig.

Är faktiskt också sugen på en KTM. Eller en Husa, eller en R1, eller en Hayabuss eller en...äh, jag tar allihop. Pröjsar du? Eller vad var det du sa om bankrån? :crash

Gustav1 skrev:
Jag måste säga att jag började fundera, men innerst inne så visste jag hela tiden att det är på gruset man har dig.

Är faktiskt också sugen på en KTM. Eller en Husa, eller en R1, eller en Hayabuss eller en...äh, jag tar allihop. Pröjsar du? Eller vad var det du sa om bankrån? :crash

Japp! Har ordnat med skjuts oxå så att vi slipper springa ifrån platsen :D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard