Tröjorna??

Sunk skrev:
2458137 Ciao Swedie, ett förslag.. jag köpte en tröja för ett par år sen, och kvaliteten är minst sagt undermålig, den tappade färgen och trycket i första tvätten och sen är det trådar som sticker ut/har lossnat lite överallt.. Jag är helt med på att Ni ska tjäna lite pengar på varje tröja, men med tanke på priset så kanske Ni kan hitta en bättre leverantör?? Att Ni maximerar marginalerna utan att kompensera för kvalitet är inte gångbart i längden.. Vill gärna köra i sporthoj-tröja men vill självklart att den skall hålla oxå.. :hördu
Jag har bytt leverantör sen den tiden. De som köpt på sistone får berätta hur kvaliten är. Det problem som varit kan vara att det blir lite ludd på texterna. Vet dock inte hur det skall åtgärdas. Inget större problem enligt mig.

BYAKIN skrev:
2458103 Kommer det gå beställa motardtröjan "hood" också?

Hoppas hoppas hoppas....:hej
Endast om det blir 15 st ungefär som beställer.

dj_mackan2001 skrev:
2458311 Ok men när kan jag göra en beställning då?
Och vad menas med dom där 3 raderna man skulle skriva text. blir dom på ryggen lr?
Är sporthoj logan på alla tröjor? eller får ja ha de som val på en rad?
Hade
Jag skrev "vänta till mitten på oktober"... så troligen däromkring :)

Som på bilden så är det på ryggen. Slogan är under loggan. Nicket ovan.

Du skriver själv vad du ska ha för slogan. Skriver du ingen slogan, får du ingen slogan.

Last edited:
Swedie skrev:
2458369 Jag har bytt leverantör sen den tiden. De som köpt på sistone får berätta hur kvaliten är. Det problem som varit kan vara att det blir lite ludd på texterna. Vet dock inte hur det skall åtgärdas. Inget större problem enligt mig.

Endast om det blir 15 st ungefär som beställer.

Jag skrev "vänta till mitten på oktober"... så troligen däromkring :)

Som på bilden så är det på ryggen. Slogan är under loggan. Nicket ovan.

Du skriver själv vad du ska ha för slogan. Skriver du ingen slogan, får du ingen slogan.

Ok då vet jag..

Tack Swedie!
Du gör ett superjobb.
Och alla ni som känner er stressade:
"Den som väntar på nå´t gott väntar aldrig för länge"

Lila skrev:
2484843 Tack Swedie!
Du gör ett superjobb.
Och alla ni som känner er stressade:
"Den som väntar på nå´t gott väntar aldrig för länge"

YesBox, håller med till 100%

Tröjan är superskön, hade den på mig under intensivkursen...med texten..övningskör :) Kan faktisk inte bli mer passande...samt lite reklam för det bästa forumet!

Nu har jag fått min :D:yoparty
as fräsh e den,
thx swedie

Umiss skrev:
2527008 Väntar spänt på nästa beställning
Först när jag känner att det är nog med intresse.

ELLER så skriver jag mycket klart och tydligt att trolig leverans inte blir förrän Januari. Så går det för sig?? så kan jag redan nu tillåta beställningar, men som sagt leverans inte blir förrän om 3 månader. Typ som vanligt egentligen. Men till jul tror jag blir omöjligt såvida det inte blir en "massa" beställningar av någon anledning och att tryckeriet kan ta det. De lär ha mycket att göra precis innan jul.

Upp till er :)

Tänkte rea ut alla Sporthoj.com-tshirts jag har kvar. 100 kr styck ink frakt. Först till kvarn. Finns några normala storlekar, mest udda typ XL och XXL.

Ska göra en uppräkning på vad som finns kvar och göra nått bra sätt att sälja det på.

Jag vill att alla som köper mina sista SH-tshirts tar på sig dom på på 2 hjul mässan!!! Är det ok som "krav" ... fast då borde de iofs vara gratis :)

Swedie skrev:
2527972 Ska göra en uppräkning på vad som finns kvar och göra nått bra sätt att sälja det på.

Jag vill att alla som köper mina sista SH-tshirts tar på sig dom på på 2 hjul mässan!!! Är det ok som "krav" ... fast då borde de iofs vara gratis :)

Om du talar om vart o när dendär mässan är o sponsrar mig för o komma dit o me lite kläder o så att ha på mig så kan jag va din toyboy där :D

Swedie skrev:
2527972 Ska göra en uppräkning på vad som finns kvar och göra nått bra sätt att sälja det på.

Lägger du ut den uppräkningen i denna tråden eller en annan? Sen angående beställningarna...du sa att du var redo att ta emot beställningar om man var införstådd med att det tar cirka tre månader...var kan man beställa dem?
:tummenupp

Som sagt, jag har inte fått in nog med intresse än. Så det går inte beställa än :) Det tar väl någon dag eller tio till.

jag å tjejen e intresserade av en varsin SH-tshirts :) å vart var den där mässan å när?

Tänkte rea ut alla Sporthoj.com-tshirts jag har kvar. 100 kr styck ink frakt. Först till kvarn. Finns några normala storlekar, mest udda typ XL och XXL.[/QUOTE]

så..... hur gör jag ? :)

Sporthoj.com borde ha lite inflyttade på på 2 hjul mässan :)

Jag ska försöka fixa nått bra sätt att ta emot orders. Annars får ni PMa om intresse. Nyckelband finns oxå. typ 150 för tshirt och nyckelband.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025