Jag har bytt leverantör sen den tiden. De som köpt på sistone får berätta hur kvaliten är. Det problem som varit kan vara att det blir lite ludd på texterna. Vet dock inte hur det skall åtgärdas. Inget större problem enligt mig.Sunk skrev:2458137Ciao Swedie, ett förslag.. jag köpte en tröja för ett par år sen, och kvaliteten är minst sagt undermålig, den tappade färgen och trycket i första tvätten och sen är det trådar som sticker ut/har lossnat lite överallt.. Jag är helt med på att Ni ska tjäna lite pengar på varje tröja, men med tanke på priset så kanske Ni kan hitta en bättre leverantör?? Att Ni maximerar marginalerna utan att kompensera för kvalitet är inte gångbart i längden.. Vill gärna köra i sporthoj-tröja men vill självklart att den skall hålla oxå..![]()
Endast om det blir 15 st ungefär som beställer.BYAKIN skrev:2458103Kommer det gå beställa motardtröjan "hood" också?
Hoppas hoppas hoppas....![]()
Jag skrev "vänta till mitten på oktober"... så troligen däromkringdj_mackan2001 skrev:2458311Ok men när kan jag göra en beställning då?
Och vad menas med dom där 3 raderna man skulle skriva text. blir dom på ryggen lr?
Är sporthoj logan på alla tröjor? eller får ja ha de som val på en rad?
Hade

Som på bilden så är det på ryggen. Slogan är under loggan. Nicket ovan.
Du skriver själv vad du ska ha för slogan. Skriver du ingen slogan, får du ingen slogan.
Last edited: