Tröja över stället??!

Shitbreak skrev:
Varför ser man folk som använder tält över skinnstället?????!

Jag har lixom aldrig fattat meningen med en tröja över stället??!
...är det nån som kan upplysa mig!

:öl

Läderkläder har ju alltid sett rätt gay ut. Man försöker dölja så gått det går.

/h

Jonne_boy skrev:
jag får plats med en t-shirt under mitt ställ..
självklart ryggskydd...

men en tröjja..

kommer alldrig in där

De e la bara vi som magrat (eller transformerat kroppen) så tröjorna får plats då... eller om man knôkar ;)

Undrar hur det är med byxor förresten - nån som testat :confused:

Om alla ser likadana ut så är det enklare att skylla på nån annan när man gjort nåt dumt och måste in i snickarboa och tälja trägubbar. ;)

Mattiaz skrev:
Kan man köpa sådana regnställ de har i MotoGP (läs kondomer...) någonstans? :hej

Matiaz för helvete. Kondomer säljs i varenda affär. Konstigt att brudarna springer, om du aldrig fattat att man ska ha kondom! :D ;) :p

Bear skrev:

Så det var bara att ta fram min gamla Suziki tröja från åttitalet....den är inte snygg men har visst kultvärde......
(grå med lila revärer :rodnar )

//B
Ungefär den tanken flög genom huvudet när du selade på dig den på Rörken förra måndagen :eek:

Shitbreak skrev:
jonne_boy: Vem lade i en 5-krona, jag körde 125:a för 10år sen, när du förmodligen körde runt.......med en skottkärra

Vem petade i en finsk polett i din käft? Skapligt nerköp från att ha kört 125:a för 10 år sedan till att köra skottkärra :rolleyes:

Shitbreak skrev:
jonne_boy: Vem lade i en 5-krona, jag körde 125:a för 10år sen, när du förmodligen körde runt.......med en skottkärra

Kan förstå att man inte vill dra runt i en snygg tröja över stället när man kör runt med en gammal skottkärra.

Skulle dra en svart sopsäck över hela skiten.

Back