Tröja över stället??!

Shitbreak>> Förresten så har jag en skottkärra med lite bucklor i. Skulle du kunna fixa dom?

Tinatjejen skrev:
Ungefär den tanken flög genom huvudet när du selade på dig den på Rörken förra måndagen :eek:

Tack Tina det värmde :D

Fast tröjan passade vid inköpstillfället alldeles utmärkt till dåvarande hoj (Suzuki GS550 med orange sadel och bromsok :eek: ). Tror nog jag måste byta till något modernare tröja nu........ :cool:

Det där med tröja över hojen (dölja gaffa tejpen) låter som en bra ide.... :tummenupp

//B

Jag tycker det ser rätt juste ut jag, och har det dessutom en funktion, som att skydda stället från liken man samlar på sig under en tur, eller dölja ett fult ställ, så är det väl bara bra. O att ha tröjan under stället... hur f-n får man plats med den där :confused: ! Appropå gayigt tycker jag det är mer varning för det utan tröja utanpå (stora vuxna karlar i skinnpyjamas) ;) . (Jo, jag har skinnställ, nej, jag har ingen tröja utanpå - än).

Lustigt att en sån liten bagatell kan röra upp så mycket känslor... :p

Pissmyran skrev:
Lustigt att en sån liten bagatell kan röra upp så mycket känslor...

Du har inte sett mycket av Sporthoj.com än va? :rolleyes: :D

Tröj Problem!!

Men släpp limtuben nu!!
Man kör på sommarn,insekter träffar man på eller hur? Dör o ser illa ut o luktar illa. Är d inte lättare o tvätta tröjan då än att kemtvätta stället?
så,, gå tillbaka till limmet nu muppar!

Re: Tröj Problem!!

HAYABUSAHENKE skrev:
Men släpp limtuben nu!!
Man kör på sommarn,insekter träffar man på eller hur? Dör o ser illa ut o luktar illa. Är d inte lättare o tvätta tröjan då än att kemtvätta stället?
Om jag släpper limtuben kommer du bara att sno den! ;)

UFC

D vet du micke!!
Tänkte kanske hänga på ned till mantorp o ta lite bilder,, om ja mår bättre,,

Re: Tröj Problem!!

HAYABUSAHENKE skrev:
Men släpp limtuben nu!!

Jag undrar hur man ska göra om man inte vill ha insekter på skinnbyxorna - ha mjukisbrallor utanpå? Ser det ballt ut?? :confused:

Hmm!

Fan vilken bra idé!! Ja ska direkt ned till obs o köpa ett familjepack med träningsoveraller i nån gay färg,, helst med muddar o lite korta,, tack,,,

Re: Hmm!

HAYABUSAHENKE skrev:
Fan vilken bra idé!! Ja ska direkt ned till obs o köpa ett familjepack med träningsoveraller i nån gay färg,, helst med muddar o lite korta,, tack,,,

Ta på benvärmare från 80-talet :zpy för att skydda stövlarna...

Tejpa för visiret för bästa skydd mot insekter - du slipper garanterat tvätta av det igen :crash

Långt neddragen Stenmarksmössa.

Re: Re: Tröj Problem!!

K-Micke skrev:
Sniff....snifff.......Aaaaaaaaaaaahhhh!

Var var vi nu....just ja.....tröja.....insekter.
Kemtvätta stället???? Det enda man behöver göra är att ta en fuktad trasa eller svamp och stryka av insekterna när man kommer hem. Det tar 1 minut. Hur lång tid tar det att tvätta en tröja? :D

Micke,.. du e fan ba för ball... :bow :rock

Bear skrev:
Tack Tina det värmde :D

Fast tröjan passade vid inköpstillfället alldeles utmärkt till dåvarande hoj (Suzuki GS550 med orange sadel och bromsok :eek: ). Tror nog jag måste byta till något modernare tröja nu........ :cool:

Det där med tröja över hojen (dölja gaffa tejpen) låter som en bra ide.... :tummenupp

//B

Fasst jag vill ju påpeka att det är den ENDA negativa tanke jag haft om dig/er. Annars tycker jag mkt bra om er och allrahelst den där charmiga tejpade suckan :hej samt din mkt trevliga fru (?) Pissmyra.
:fakta

Elis skrev:
Du borde skaffa en tröja så du ser ut som en riktig cool hojåkare
när du glider in på Rörken.

tröja = :tummenupp

Du menar att jag inte ser ut som en riktigt cool åkare än?

va ni tjatar..
de skulle komma en sporthojströja på posten snart.. så vi få la se..
(som det dessutom står "räsER" på, så man kanske måste ha den på sig på hojen för att folk ska fatta..)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon