Tröja över goretex ?

Tröja över goretex ?

--------------------------------------------------------------------------------

Hur vanligt/ovanligt är det ??

Varför undrar du? Har du sett att någon tvingat på någon klubbmedlem en tröja över en sådan jacka, för att det bara MÅSTE ha klubbtröjan på sej när de kör eller? :D

:D :va ja du får då så många ideer du Ullis, och ändå blir man lika paff varje gång och sitter och :D :D Här :)

Japp, men du vet iaf vad jag snackar om.....för det är väl inte bara jag som fått se det :D

edit: förresten, nu är det snart dags att fixa "rivjärnen"...kanske den 1 feb?

:va vad har du nu sett :tungan :rolleyes:

Last edited:
Japp, men du vet iaf vad jag snackar om.....för det är väl inte bara jag som fått se det :D

edit: förresten, nu är det snart dags att fixa "rivjärnen"...kanske den 1 feb?

*asg*
I know I know. *asgarvar ännu mer*

Det är ju egentligen lite tragiskt alltså. Tröja över goretex. Haha. *ligger ner på golvet o skrattar så tårar sprutar*

Jag kör med tröja över min goretex-jacka. Därför att min jacka går sönder av fartvinden.

(har reklamerat den fått ny och när även den gick sönder ringde jag till leverantören och han berättade då för mig att den jackan skulle man inte kör så som jag gjorde med, utan man skulle bara åka lugnt bak på.
Min kommentar blev väl bara. SLUTA GÖRA MC-JACKOR)

Seriöst. en MC-jacka som inte håller för att åka MC i. Det borde faktiskt räknas som falsk marknadsföring. Du ska kunna få tillbaka pengarna för det.
Framför allt tycker jag att du nog borde skaffa en annan jacka. Den kommer ju att bli trasor så fort du bara tänker ordet marksyning.
Jackan är ju det som skyddar våra överkroppar från att nötas ut mot asfalten.:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT