Tröja över goretex ?

Tröja över goretex ?

--------------------------------------------------------------------------------

Hur vanligt/ovanligt är det ??

Varför undrar du? Har du sett att någon tvingat på någon klubbmedlem en tröja över en sådan jacka, för att det bara MÅSTE ha klubbtröjan på sej när de kör eller? :D

När jag åker i läder så har jag tröjan under jackan även när jag åker i goretex så är tröjan under jackan, är det fel alltså? :confused:

Man lär sig något nytt varje dag! :tummenupp

:D :D :D :D :D :D :D :D

Var fåååååååååååår du allt ifrån ???

*ligger o vrider mig av skratt på golvet*

Tröja över goretex ?

--------------------------------------------------------------------------------

Varför undrar du? Har du sett att någon tvingat på någon klubbmedlem en tröja över en sådan jacka, för att det bara MÅSTE ha klubbtröjan på sej när de kör eller? :D

När jag åker i läder så har jag tröjan under jackan även när jag åker i goretex så är tröjan under jackan, är det fel alltså? :confused:

Man lär sig något nytt varje dag! :tummenupp

tänk om man är en tjockis som mig då där underställ, t-tröja och ryggskydd är max, inte ens foder får platts under min goretex jacka :P så jag skulle ibland behöva ha tröjja utan på, men aldrig haft :)

tänk om man är en tjockis som mig då där underställ, t-tröja och ryggskydd är max, inte ens foder får platts under min goretex jacka :P så jag skulle ibland behöva ha tröjja utan på, men aldrig haft :)

Du kanske skulle köpt en större jacka.

Jag kör med tröja över min goretex-jacka. Därför att min jacka går sönder av fartvinden.

(har reklamerat den fått ny och när även den gick sönder ringde jag till leverantören och han berättade då för mig att den jackan skulle man inte kör så som jag gjorde med, utan man skulle bara åka lugnt bak på.
Min kommentar blev väl bara. SLUTA GÖRA MC-JACKOR)

Tröja över goretex ?

Ha ha. Skrattade våldsamt åt ovanstående inlägg, i synnerhet det översta där. "Jackan går sönder av fartvinden...":D :D :D :D :D

Ha ha. Skrattade våldsamt åt ovanstående inlägg, i synnerhet det översta där. "Jackan går sönder av fartvinden...":D :D :D :D :D

det e sant,

leverantören av jackan sa bara "jackan e inte gjord för att köra som du gör, den e mer till för att sitta bak på och åka med"

jag köper i alla fall aldrig någon IXON igen:mad: :mad: :huvet

tröja över goretex låter som en 40års kris. men själv tycker inte att det är något fel med tröja över skinnställ. lite mer outlaw över det:yoparty

Tröja över goretex ?

:tungan Du är så knäpp Ullis. *asg* :tungan

det e sant,

leverantören av jackan sa bara "jackan e inte gjord för att köra som du gör, den e mer till för att sitta bak på och åka med"

jag köper i alla fall aldrig någon IXON igen:mad: :mad: :huvet

Oj, den här gamla tråden var fortfarande aktiv.

Om du orkar så vore det kanske läge att "hänga ut dom" i lämplig mc tidning t.ex. Bike. För att varna andra och då alla seriösa mctidningar ger dom möjlighet att bemöte så kommer dom nog tvingas skriva en lite vettigare bortförklaring som dock återigen kommer att sågas...

... för att varna andra för detta skräpmärke,

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...