Tråkigt för Ara Abrahamian

• Thread starter Thread starter IO
  • Start date Start date

Läste det. Jag skulle gissa att han inte bryr sig. När man inte kan vinna på rättvist sätt utan att domaren hittar ett fel som inte finns och dömmer motståndaren till vinnare ( domaren ville inte kolla video för att bekräfta sitt domslut )Då är det ju inge ide att kämpa liksom. Korrupta spel är vad det är.

Ara gjorde helt rätt. Han är en vinnare ändå i mina ögon.

FILA borde skrotas.:mad: :huvet

Jag varken försvarar eller fördömmer, men man behöver inte vara i världseliten för att bli förbannad. Han gjorde helt enkelt en Ronja.

Ronja är min dotter, hon är nu 20 år så hennes "protest" är väl nästan preskriberad.
Hon tävlade en del i friidrott under hela tonåren. I en DM tävling hade hon redan kammet hem ett par guld i löpning o häck men var även med i längd.
Hennes tränare var inte uppmärksam under tävlingen så hon fick inga klara besked på hur hon låg till vid plankan. Fick pga det end ett giltigt hopp mätt och slutade 2:a. Efter prisutdelningen ser jag min lilla flicka gå fram till en papperskorg (framför en fullsatt läktare) och kasta silvermedaljen.
Som sagt, man behöver inte vara i världseliten för att bli förbannad.

Öööhh va?
Antagligen förstår jag inte, men att kasta silvermedaljen i papperskorgen :rolleyes:
Har du bild på dottern? :tungan

Ja, sport hade verkligen blivit en kul grej ifall alla förlorare gjorde som Ara. Dåliga förlorare har alltid en ursäkt.

Hans barnsliga uppträdande fördärvade säkert hans sak ändå.

Helt seriöst nu, är du från spagettilandet eller?
Ara förlorade INTE, hur svårt är det att inse att han blev bort dömd på felande grunder? Eller är du en sån där novis människa som kommer fram till en Goldwing och ger en klappande hand på ägarens axel och säger "snygg moped, men är dom inte lite stora nu för tiden?"

Jag tycker det känns lite grand som att du har noll koll, och har man det så är det bättre att knipa än att öppna matintaget och bevisa det.

Hoppas det är låga odds på att han får bragdmedaljen.
Det är han värd tycker jag.

Gissningsvis anmälde någon IronMike's inlägg som rasistiskt och eftersom Stoffer citerade det i sitt inlägg så tog Swedie bort det också. Inte mycket nytta att behålla svar på inlägg som är borttagna.

Ja... men när jag skrev det meddelandet var stoffers meddelande borta men inte Ironmikes så blev lite fundersam... Men nu är ju järnmickes borta med så...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!