SuperMicke
█ █ █
Jag har tänkt köpa en ny bumerang.
Hur blir jag av med min gamla?
Hur blir jag av med min gamla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Spegelbilden är ju fortfarande på samma avstånd och jag har inte sämre syn än att jag ser den halvmetern som är fram till spegeln..Smeddie skrev:Jag skulle hellre vilja veta varför smörgåsen alltid faller med smöret neråt?

Mackan glider runt och hamnar på kattens magespenk skrev:...visst tänkvärd tanke. MEN om man fäster den färdigbredda mackan på ryggen på en katt då..... med smöret uppåt. Sedan kastar man ut katt/smörgåskombinationen från en hög höjd..... vad händer????
landar katten på alla fyra eller landar mackan med smöret neråt???
en katt landar alltid på alla fyra en smörad macka landar alltig med istret neråt!
natti natti//spenk

....tänkte inte på det!Mark skrev:Mackan glider runt och hamnar på kattens mage![]()
trelleborgaren skrev:om man bygger en kub av spegelglas så att alla speglar pekar innåt och sedan ställer ut den i solen...borde inte då solljuset fångas innuti kuben?
har tänkt mkt på detta![]()
Zee skrev:Inte innan. Samtidigt. Men inget kan röra sig fortare än ljuset. Bara lika fort.

FatBoySchlim skrev:Finns Gud?![]()
skerfe skrev:Jag undrar varför det vid fission av Uran238 inte bildas två lika stora produkter. Nån som vet?
pw skrev:Hur ser man egentligen vad som står mellan raderna??
Om det går dit pepparn växer, och jag aldrig ser nån peppar, har det gått åt skogen då?
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |