TomK
hela världen är min rejsingbana
Fast astrosmurfen kom ju aldrig till månen, det var bara en hoax iscensatt för att han skulle tro det, stackarn. Hans raket fungerade ju inte..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast astrosmurfen kom ju aldrig till månen, det var bara en hoax iscensatt för att han skulle tro det, stackarn. Hans raket fungerade ju inte..

![]()
Facom 82H.3.5 Insexnyckel kort, metrisk 3,5 mm
En 3,5 mm insexnyckel tillverkad i kiselstål och med fosfatbeläggning.www.proffsmagasinet.se

Det var bara ett exempel på att 3,5mm finns.Bra innehållsförteckning i vilket fall, 3 mm kinesstål och 0.5 mm fosfat får man anta.
![]()
Jag brukar ljuga ihop något för att se om bluffen genomskådas... Det är sällan den gör det.

Tja, det beskriver rätt bra vad som pågår med västcivilisationen. Inte ens ett skämt, rätt om det är stötande, för att bidra med dagens underdrift.
Nu är det ju en vinkling av händelseförloppet för att det skall verka som att polisen hellre griper Tyskar än invandrare.
Nu är det ju en vinkling av händelseförloppet för att det skall verka som att polisen hellre griper Tyskar än invandrare.
"Beskrivningen i bilden är felaktig och vilseledande.
Bilden visar en tragisk händelse från den 31 maj 2024 på Marktplatz i Mannheim, Tyskland, där en afghansk medborgare gick till attack med kniv under ett torgmöte.
Det som påstås i texten stämmer dock inte med det verkliga händelseförloppet:
Det verkliga händelseförloppet
Ingen "patriot" greps av misstag:
Polisen på marken brottades inte med en civilperson för att arrestera denne.
Mitt under det kaotiska händelseförloppet försökte en person i blå jacka hålla fast en annan person, vilket polisen Rouven Laur uppfattade som en pågående strid eller attack.
Polisen separerade personerna:
Polismannen ingrep för att säkra situationen genom att trycka ner personen i blå jacka på marken för att få kontroll och separera de inblandade.
Attacken mot polisen:
I exakt det ögonblicket utnyttjade den verkliga knivmannen (i mörk jacka, stående till vänster i bild) situationen och högg polismannen bakifrån i nacken och huvudet.
Gärningsmannen sköts direkt:
En annan polismän sköt och oskadliggjorde knivmannen omedelbart därefter."
Därmed inget ställningstagande för gärningsmannen. Han kan gott rullas i bacon och skjutas några gånger till.
Högst troligen. Medvetet vilseledande beskrivning?Var det knivmannen ”mannen i blå jacka försökte hålla fast”?
Orättvist.Jag brukar ljuga ihop något för att se om bluffen genomskådas... Det är sällan den gör det.
Om att ärret på benet är en gammal skottskada från när vi tjyvjagade björn i ungdomsåren eller att jag kom tvåa i en stor skidtävling på 80-talet, före en ett flertal vassa idrottare osv osv. Bara att skarva och hitta på![]()
Vad jag kommer ihåg av händelsen så är det väl flera med blå jackor, några till och en skäggig snubbe med kniv som tumlar runt med flera. Polisen tacklar väl isär två och börjar hålla ned en när denne själv blir attackerad.
Googla efter filmen om ni nu är intresserade.
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |