Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, varför inte, men nu har han ju uppgraderat till att vara Jesus, så påve är ju ett nerköp...
Tja, varför inte, men nu har han ju uppgraderat till att vara Jesus, så påve är ju ett nerköp...
TrumplexTja, varför inte, men nu har han ju uppgraderat till att vara Jesus, så påve är ju ett nerköp...
Tror ni att Napoleon-komplex kommer att döpas om till Trump-komplex

Odjuret från havet
3Jag såg att ett av odjurets huvuden var svårt skadat, men att det dödliga såret hade läkts. Hela världen greps av beundran för odjuret och började följa det. 4De tillbad draken för att han hade gett odjuret sådan makt, och de tillbad odjuret och sa: "Ingen är större än odjuret! Vem kan strida mot det?"
5Sedan fick odjuret en mun som skröt och hånade allt som var heligt och hade med Gud att göra, och det fick makt att hålla på i 42 månader. 6Det hädade Gud och hans rätt att bestämma, och det hädade platsen där han bor och alla som finns i himlen. 7Det fick också makt att strida mot alla människor som tillhör Gud och besegra dem, och det fick makt att regera över alla stammar och länder och språk och folk. 8Och en stor del av jordens invånare ska tillbe odjuret.
Kan levt på svenska bidrag i Libanon. Barnbidrag, bostadsbidrag, pension och så vidare.Vad flydde de ifrån, höga skatter kan det ju inte ha varit tal om för de har förmodligen snyltat till sig bidrag....
View attachment 527542
Man kan maila SVT:s journalister och påpeka faktafel i artiklar/inslag. Detta har jag gjort några gånger och alltid fått svar. När jag skrev till dem om deras artikel gällande denna familj så tyckte jag att det kunde framgå i artikeln varför de vistades där de gjorde. Det fick jag inget svar på......Kan levt på svenska bidrag i Libanon. Barnbidrag, bostadsbidrag, pension och så vidare.
![]()
Försäkringskassan fokuserar på misstänkta bedragare
Varningsklockorna ska ringa högt hos Försäkringskassan. Fler fuskare ska avslöjas. 2023 var det felaktiga utbetalningar på 10 miljoner i länet.www.svt.se
158 personer kontrollerade. 10 miljoner i återkrav och stoppade utbetalningar. Bara i ett län (Jämtland)Kan levt på svenska bidrag i Libanon. Barnbidrag, bostadsbidrag, pension och så vidare.
![]()
Försäkringskassan fokuserar på misstänkta bedragare
Varningsklockorna ska ringa högt hos Försäkringskassan. Fler fuskare ska avslöjas. 2023 var det felaktiga utbetalningar på 10 miljoner i länet.www.svt.se
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller