Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan någon som hänger på OF förklara varför man spenderar pengar där? Det är inte som om det råder nån sorts brist på gratis tafflig amatörporr på internet ändå?
Se på fan - Då är det två saker vi är bäst på - Gråtrunk och skattetryck!
Väljer man att jobba i kyl- och frysbranschen (säkert jobb, branschen söker kyltekniker) så kan det som omväxling till åka ut och fixa krånglande AC eller kyl- eller frysdiskar hos Hemköp eller ICA här i Göteborg bli att åka till Sahlgrenska för att lösa problemet med stigande temperatur i likkylen. En av mina kolleger fick det uppdraget för några år sedan.
View attachment 523474
Donald Trump inledde mötet med att återigen kalla Joe Biden för ”Sleepy Joe”.
Ironin är tydlig – Trump har ofta använt Bidens trötthet som slagträ i debatten och kallat honom olämplig för presidentposten.
View attachment 523477
Men allvarligt talat, installerar man en internetuppkopplad kamera i hemmet måste man väl vara medveten om att vad kameran filmar och fotar kan komma ut på Internet ?
Om jag gissar, så kanske de kan beställa specialshow, lite som livegrejer i Amsterdam eller Riga.Kan någon som hänger på OF förklara varför man spenderar pengar där? Det är inte som om det råder nån sorts brist på gratis tafflig amatörporr på internet ändå?
Verkar puckat oavsett tycker jag, som hellre köper bra verktyg än spenderar på nakna fruntimmer 
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |