Tråden för stötande skämt

På A svarar jag: "det beror på, jag har för lite data för att kunna räkna på det"
På B svarar jag: "jag avstår från att svara"

Kontanter är inte lika med korruption, här i Sverige är det tydligen lika med svartjobb.
Här betalar ju folk till och med horor med swish, och sedan blir dom förvånade när polisen kan spåra dom som kund efteråt.

Kontanter är inte lika med korruption, här i Sverige är det tydligen lika med svartjobb.
Här betalar ju folk till och med horor med swish, och sedan blir dom förvånade när polisen kan spåra dom som kund efteråt.

Folk tar ju swish när dom gör svartjobb också.
Folk tror ju generellt att pengar blivit vita direkt dom kommit in på ett bankkonto.
Det går ju bra tills man blir kollad av skatteverket och inser att det är omvänd bevisbörda.

Folk tar ju swish när dom gör svartjobb också.
Folk tror ju generellt att pengar blivit vita direkt dom kommit in på ett bankkonto.
Det går ju bra tills man blir kollad av skatteverket och inser att det är omvänd bevisbörda.

Ja, får man mycket stora swishar IN på kontot kan förvänta sig ett samtal förr eller senare.

Vi hade en kassör i en förening som upplät sin privata Swish till medlemsavgifter för dom som hade glömt att betala i tid, föreningen hade inga problem med det, men banken hade...

Nu har föreningen en swish, som banken tar betalt för?

Nyheter
Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h