Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det gör det om man faktiskt har köpt en.Heter det inte skämta aprilia?![]()
Pfff, bästa hojen jag haft, alldeles allvarligt.Det gör det om man faktiskt har köpt en.
-"Ni städade min lägenhet igår, men det luktar fortfarande Jude!"View attachment 509261
Det är ju nästan så man måste göra det.![]()
"Kundtjänst på Etnisk Rensning, vad gäller saken?"
En på gamla gatan köpte ett hus av en afrikansk familj och tyckte att det doftade/luktade skumt, saneringsfirma blev ditkallad och sa att det luktade neger (kryddor etc som brände sig fast i allt). "Gastätt" och nån inte så hälsosam gas insprutdes och huset fick stå en vecka och sen en vecka till för vädring.-"Ni städade min lägenhet igår, men det luktar fortfarande Jude!"
- Ouuuuuhh...-"Ni städade min lägenhet igår, men det luktar fortfarande Jude!"
En på gamla gatan köpte ett hus av en afrikansk familj och tyckte att det doftade/luktade skumt, saneringsfirma blev ditkallad och sa att det luktade neger (kryddor etc som brände sig fast i allt). "Gastätt" och nån inte så hälsosam gas insprutdes och huset fick stå en vecka och sen en vecka till för vädring.
- Det där stämmer. Oftast en odefinierbar lukt bara.Jag tror inte bara det är kryddor, min erfarenhet av negresser talar för att det är nåt annat. Dom luktar helt enkelt annorlunda. Jag upplever det inte som att dom luktar illa utan bara annorlunda.
Tänk på hur det är för asiater som inte har hormoner i svetten och därför knappt luktar alls? Vi europeer stinker något fantastiskt för dem.- Det där stämmer. Oftast en odefinierbar lukt bara.
..men i gymmiljö tyvärr oftare en otvättad svettlukt.
Tydligen extra mycket om vi konsumerar mjölkprodukter, åtminstone i sydostasien. Vi reagerar inte själva på det, men på frugans jobb uppmanades de att avstå från både mjölk och ost inför resa österut.Tänk på hur det är för asiater som inte har hormoner i svetten och därför knappt luktar alls? Vi europeer stinker något fantastiskt för dem.

Många från Orienten tycker det är ohygieniskt placera sin rumpa på samma plats som någon annans rumpa. Så man skiter så gott man kan på toaletter från / i Occidenten.
Inte så trevligt att placera sina fötter i någon annans avföring bara, det är där det haltar...Många från Orienten tycker det är ohygieniskt placera sin rumpa på samma plats som någon annans rumpa. Så man skiter så gott man kan på toaletter från / i Occidenten.
Den Orientaliska lösningen är hålet i golvet som man sitter på huk över.
För det är OK placera sina fötter där någon annan haft sina fötter.
Så du väljer att sätta dig på toasitsen ? Och försöker rädda skorna ?Inte så trevligt att placera sina fötter i någon annans avföring bara, det är där det haltar...
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |