Tråden för stötande skämt

...förutom den unge republikanen som faktiskt nästan lyckades panga trumpen då...

Va inte han som sköt Trump i örat Rep?
Det rapporterades iaf som så tror jag?
Registrerad republikan - men det betyder ju inte nödvändigtvis någonting.
Han hade gett donationer till bägge (stora) partiers kampanjer vill jag minnas. (Skitsumma)

Va inte han som sköt Trump i örat Rep?
Det rapporterades iaf som så tror jag?
Nej, han var registrerad republikan, men det betyder i princip inget alls eftersom att folket på vänsterkanten registrerar sig som republikaner för att röra till statistik, bland annat. De intervjuer som gjordes med hans klasskompisar pekade mot en radikal vänstermupp istället, vilket rimmar illa med republikan.

Nej, han var registrerad republikan, men det betyder i princip inget alls eftersom att folket på vänsterkanten registrerar sig som republikaner för att röra till statistik, bland annat. De intervjuer som gjordes med hans klasskompisar pekade mot en radikal vänstermupp istället, vilket rimmar illa med republikan.
Förstås, det var antifa! 👍😅

Edit: Den andra skytten på golfbanan var registrerad demokrat så han var förstås då republikan med samma "logik". 😊

Last edited:
Om du helt missar mitt argument så visst.
Om du tycker att "De intervjuer som gjordes med hans klasskompisar pekade mot en radikal vänstermupp istället, vilket rimmar illa med republikan." alls är ett argument så visst.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT