Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Det jobbiga är ju att det där är på riktigt, 2021 dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det jobbiga är ju att det där är på riktigt, 2021 dock.
Mmh, när man fick den där "Du mååååste välja sökmotor!" i chrome valde jag qwant med så allt blir default qwant. Den är oftast helt okej, det är nog mest när jag försöker hitta esoteriska skräpsaker som den inte riktigt hittar vad jag söker.Det är därför jag försöker med https://www.qwant.com
först.
Lite därför jag använder Firefox och Seamonkey och inte Chrome.Mmh, när man fick den där "Du mååååste välja sökmotor!" i chrome valde jag qwant med så allt blir default qwant. Den är oftast helt okej, det är nog mest när jag försöker hitta esoteriska skräpsaker som den inte riktigt hittar vad jag söker.
När jag rullar datorn nästa gång så blir det något annat. Antagligen firefox eller något derivat.Lite därför jag använder Firefox och Seamonkey och inte Chrome.

Ja du Johan Jenny..
![]()
![]()
OT
Also, jag letade reda på ledraen...
![]()
Undrar hur de ska förstöra Ericsson den här gången?
Wallenberg köper tungt i den svenska klassikern Ericsson. Jag tror inte att de har en aning om vad de anställda egentligen gör.headtopics.com
Nog för att jag har väldigt lite till övers för ledarskapet i Ericsson, men Wallenbergarna har hyfsad koll på företagande. Och Ericssons största inkomstkälla är patent om jag inte minns fel. De har alltid varit bra på att ta patent på sin skit, och sedan få det accepterat som industristandarder.
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |