Tråden för stötande skämt

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
“If you are 11 m or 11 km down, if something bad happens, the result is the same,” the 73-year-old former French Naval Captain says, chuckling merrily. “When you’re in very deep water, you’re dead before you realise that something is happening, so it’s just not a problem.”
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Grattis Norden! Max 350 gram kött i veckan och ingen alkohol säger Nordiska rådet. Jag hopps det är ett stötande skämt, men i värsta fall blir åtminstone Greta glad.

 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Grattis Norden! Max 350 gram kött i veckan och ingen alkohol säger Nordiska rådet. Jag hopps det är ett stötande skämt, men i värsta fall blir åtminstone Greta glad.

Skrev de nåt om hur mycket gräs och andra substanser man fick röka/injicera?
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Bara det är närodlat så är det fritt.
Det är ju först när det smugglas i sjärten på en marocan på flyget det får ett negativt klimatavtryck
Inte om marocanen klimatkompenserar sin resa. :mattias

Jag har läst, på flashback tror jag, att gräs innehåller massor av C-vitamin och dessutom helt veganskt så det måste vara jättenyttigt (hmm, fasat det är inte längre veganskt om det är utblandat med kamelbajs, men väl vegetariskt).
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Inte om marocanen klimatkompenserar sin resa. :mattias

Jag har läst, på flashback tror jag, att gräs innehåller massor av C-vitamin och dessutom helt veganskt så det måste vara jättenyttigt (hmm, fasat det är inte längre veganskt om det är utblandat med kamelbajs, men väl vegetariskt).
Jag tror inte att Kurdiska Räven köper klimatkompenserade biljetter till maroccanerna...
C-vitamin vet jag inte, men det har en massa andra bra egenskaper (och några dåliga beroende på hur man ser det).
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Jag tror inte att Kurdiska Räven köper klimatkompenserade biljetter till maroccanerna...
C-vitamin vet jag inte, men det har en massa andra bra egenskaper (och några dåliga beroende på hur man ser det).
Nu, äntligen, har jag förstått det dolda budskapet från den PKK-"försäkrade" pizzerian! :yoparty

Compress_20230620_232143_3899.jpg
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
A kid, 6 years old, woke up one night at 4 in the morning screaming. His mother rushed into the room to see what was wrong. He told her he dreamed that their cat died. The mother assured him the cat was fine and they both went back to sleep.

At about two o'clock in the afternoon the next day, the mother went outside to find their cat, which wasn't that old, dead.

The next early morning, the kid woke up screaming again, and the mother rushed in. He informed her he dreamed that their grandma died.

Almost like clockwork, the mother got a call at two o'clock that their grandma had a heart attack. She didn't make it over in time to say goodbye.

Once again, at 4 in the morning the kid woke up screaming. Same scenario, except this time the kid said, "I had a dream daddy died."

At this point, the parents are scared, so they hatch a plan to make sure the dad didn't die. The next morning, the dad got up, ate breakfast, and went to work, being very careful and scared on the road. He made it to his office, and locked himself in. He waited a until midnight before coming home, exhausted but alive. They were both happy, but the dad asked, "did anything happened while I was gone?"

The mother said, "Yeah, didn't you hear? The mailman was delivering and got run over by a truck and died!"
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Grattis Norden! Max 350 gram kött i veckan och ingen alkohol säger Nordiska rådet. Jag hopps det är ett stötande skämt, men i värsta fall blir åtminstone Greta glad.

Ja. Och dom har dubblat rekommendationerna för tillsatt socker och tagit bort en hel del av rekommendationerna att undvika ultraprocessade matvaror också. Helt i strid med experternas rekommendationer i de underliggande rapporterna.
På en nivå att experterna börjar protestera och säga att dom inte vill ha sina namn någonstans i råden.
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Inte om marocanen klimatkompenserar sin resa. :mattias

Jag har läst, på flashback tror jag, att gräs innehåller massor av C-vitamin och dessutom helt veganskt så det måste vara jättenyttigt (hmm, fasat det är inte längre veganskt om det är utblandat med kamelbajs, men väl vegetariskt).
Med tanke på att C-vitamin förstörs av höga temperaturer så misstänker jag att det faktum att man röker gräs gör att man inte får i sig något av det.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top