Tråden för stötande skämt

appropå kameramannen, alla förutsätter att det var meningen, utom jag.

Jag tror att det var en högst olycklig slump att det ställde sig folk precis dit kameran skulle flyttas i exakt det ögonblicket,

appropå kameramannen, alla förutsätter att det var meningen, utom jag.

Jag tror att det var en högst olycklig slump att det ställde sig folk precis dit kameran skulle flyttas i exakt det ögonblicket,

Nej, det står i nyheterna att det är som du säger så alla som läst nyheterna vet att idioten bara ställde sig i vägen där kameran var programmerad att passera.
Jag är ändå kränkt för att han inte fick en hårdare smäll.

Nej, det står i nyheterna att det är som du säger så alla som läst nyheterna vet att idioten bara ställde sig i vägen där kameran var programmerad att passera.
Jag är ändå kränkt för att han inte fick en hårdare smäll.

aha, jag läser inte slasket i nyheterna, jag såg klippet på kameramannen trenda på twitter.
Vad som händer i Robinson eller Lets Dance tycker jag ska hållas till just dom programmen och inte ta upp plats i nyheterna.
Jag är helt ovetandes om vad Mandelmann och Ernst odlar i år också.

fi_battery-energy-drink-can.png

Såg ni den där killen på TikTok som hade en smal sidodörr i sin korridor som sa "tar dom sig inte igenom här så får dom inte följa med"

Feminister och kvinnor rasade över den och killen skulle canslas på alla sätt och vis.

Tills det visade sig att det var ett humoristiskt svar på en video gjord av några tjejer som hade skruvat upp en ribba i en dörrpost på 6' och sa "Går dom under utan att ducka får dom gå hem utan att få fitta"

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla