Tråden för stötande skämt

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Kupolen, här i Borlänge, kallas tuna-tutten i folkmun efter slätten den ligger på.
Ganska passande...?
Och när kupolen var nybyggd så anordnade man en löptävling för damer som hade start och mål vid kupolen och valde att initialt kalla det för tuttloppet vilket inte föll i god jord.
 

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Ort
Kungälv
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
- Italienarna är väl ett av världens mest ohygieniska mansfolk, vill jag minnas. Har för mig att någon större enkät visade på att de själva inte tyckte man behövde byta kalsonger mer än ett par gånger i veckan. Fransmännen något liknande :hihi
Men det är helt ok - dag 2 vänder du kallingarna bakofram, dag 3 vränger du dem utoin och dag 4 bakofram igen. F-n, du sparar tvättar o tänk vad lite packning du behöver på touringtrippen:lol
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Det här är venussymbolen, symbolen för kvinna samt för jämställdhet.

Det fick jag veta igår av en kvinna som sålde smycken med sånt tecken. Och hon tyckte visst att det var en bra symbol även när jag påpekade att det lät som en väldigt ojämnställd symbol.
Verkligheten är oftast mer galen än dikten.
 

Bifogat

  • venus.png
    venus.png
    1.5 KB · Visningar: 29

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja

Om jag skulle boka artister till Grönan så skulle jag titta på hur mycket folk artisterna drar i förhållande till vad dom kostar att boka och sedan fatta mina beslut efter det.

Skulle Arja Saijonma garanterat dra fullt hus och kosta väldigt lite att boka så skulle jag boka henne, trots att jag själv börjar blöda ur öronen när hon sjunger...

Samma sak med alla barnpoppare, Micke och Molle eller vad dom heter, dom drar jävligt många betalande ungar som dessutom måste ha med sig betalande föräldrar, så såna skulle jag boka...

Och såna där Epa-dunk artister med skidmask, det verkar dra folk...
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top