Tråden för stötande skämt

Vet inte om igenkänningsfaktorn är störst i att tuttarna hänger till knäna eller att gubben fortfarande vill se dom men det var iaf orimligt roligt…
Jag tänkte visa den för frugan, men eftersom hon har pppms (pre, pågående och postmenstruella symtom, alla med samma beteende) så avstod jag. Nog för att ett gott skratt förlänger livet, men det här hade varit undantaget som bekräftade den regeln.

Jag tänkte visa den för frugan, men eftersom hon har pppms (pre, pågående och postmenstruella symtom, alla med samma beteende) så avstod jag. Nog för att ett gott skratt förlänger livet, men det här hade varit undantaget som bekräftade den regeln.
Min fru har sagt att äldre kvinnor får "långa, slanka tuttar". Det skulle kunna tolkas som något positivt. Eller?

Det lär inte förlänga ditt liv men om du filmar reaktionen och postar den här så förlänger du vårt.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing