Tråden för stötande skämt

Ahh, Inavelsskämt...
Dom var roliga fram tills igår, då jag såg dokumentären "When cousins marry" på Netflix.
England har ett enormt problem där, Inte enbart för att England är en Ö och på öar brukar genpoolen bli rätt grumlig efter ett tag, utan för att den Pakistanska delen av befolkningen nästan uteslutande gifter sig inom familjen.

Hon som gjorde dokumentären var själv av pakistanskt ursprung och hade den problematiken i släkten, annars hade hon nog aldrig kunnat göra den.

Jag såg den för att Hanif Bali tydligen hade twittrat om kusingifte och startat en skitstorm på twitter

Är det någon mer som är gammal nog att minnas dels varuautomater, och dessutom minnas att det fanns varuautomater som sålde hamburgare?

Dom var ungefär sådär aptitliga.

På 80 talet kom sedan microhamburgarna, dom såldes ett kort tag på bensimackar och i kiosker som värmde dom åt dig, dom var ännu mindre aptitliga..
Såg nyligen denna i butiken och könde att jag behövde prova. https://www.dafgards.se/sortiment-/hamburgare/
Tror det är en ny produkt. Får ändå säga att den var godkänd. Bättre än en cheese på donken iaf.

Svaret från Svedea var stötande, efter min förfrågan angående CBR:en:

"..är en MC som vi endast tar trafikförsäkring på som det ser ut idag för 26.500 kr per år"

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph