Tråden för stötande skämt

Klart den är vresig. Att bli sexuellt utnyttjad av en sprängkåt flodhäst lär inte vara det roligaste.
Det går nu på SVTplay (kunskapskanalen?) en timme om GNUernas vandringar i Kenya. De följer i princip regnet och regnet följer solen dvs på sommaren regnar det längre norrut.
På vägen ska dom passera två floder. Den ena torkar ut och då samsas en krokodil och en flodhäst om ett "vattenhål" på ca 500m2. Flodhästen bestämmer och vill ha lugn. När krokodilen tar en GNU och har svårigheter dränka GNUn i det grunda vattnet. Ilsknar flodhästen till och biter mitt i kampen. Träffar GNUn som dör direkt och så blir det lugnt i pölen och krokodilen kan försiktigt börja äta upp GNUn.

Det går nu på SVTplay (kunskapskanalen?) en timme om GNUernas vandringar i Kenya. De följer i princip regnet och regnet följer solen dvs på sommaren regnar det längre norrut.
På vägen ska dom passera två floder. Den ena torkar ut och då samsas en krokodil och en flodhäst om ett "vattenhål" på ca 500m2. Flodhästen bestämmer och vill ha lugn. När krokodilen tar en GNU och har svårigheter dränka GNUn i det grunda vattnet. Ilsknar flodhästen till och biter mitt i kampen. Träffar GNUn som dör direkt och så blir det lugnt i pölen och krokodilen kan försiktigt börja äta upp GNUn.
Men förfan! Flytt på dig krokodiljävel! Såhär dödar man fan en gnu! Skäms på dig!
*Lunkar därifrån like a Chad

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back