Tråden för stötande skämt

Vem fan är Taylor Swift?
Jag hittade en billig svart hoodie med en färgglad snirkliga krumelur på bröstet. Jämfört med det mesta övrigt jag hittade så var den ändå tillräckligt tråkig i mina ögon så jag köpte den.
Sen fick dottern se den och frågar direkt om jag gillar Taylor Swift och nu säger hon att jag inte får ha på mig tröjan om vi går hemifrån.

1000024960.jpg

Nästan samma med t-shirten jag köpte, då frågade någon snabbt ifall jag gillade nåt som tydligen var ett basketlag...

Vem fan är Taylor Swift?
Jag hittade en billig svart hoodie med en färgglad snirkliga krumelur på bröstet. Jämfört med det mesta övrigt jag hittade så var den ändå tillräckligt tråkig i mina ögon så jag köpte den.
Sen fick dottern se den och frågar direkt om jag gillar Taylor Swift och nu säger hon att jag inte får ha på mig tröjan om vi går hemifrån.

View attachment 527220

Nästan samma med t-shirten jag köpte, då frågade någon snabbt ifall jag gillade nåt som tydligen var ett basketlag...
Då är du en Swifty-pappa tillsammans med bla Ulf Kristersson. 👍

Vem fan är Taylor Swift?

View attachment 527220

Jag fattar inte hypen kring henne. Helt menlös musik och hälften av låtarna om hennes ex som tydligen var dumma i huvudet enligt henne. Det är inte så att det är hon som inte kan bete sig!

Jag fattar inte hypen kring henne. Helt menlös musik och hälften av låtarna om hennes ex som tydligen var dumma i huvudet enligt henne. Det är inte så att det är hon som inte kan bete sig!
Jag måste ge henne att det är coolt med en signaturgitarr, en Taylor. Taylor, (gitarrtillverkaren), såg givetvis reklamvärdet i det långt innan hon var riktigt stor.

Vem fan är Taylor Swift?

View attachment 527220

Penibelt.
Ha den bara när du visar dig offentligt med dottern. Relationsutmaning.

Hon gillar att gestalta mord på sina ex i sina musikvideos med.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage