Tråden för stötande skämt

Man kan visst skicka svensk personal med svenska löner, men då ska den personalen tas ur en pool där ingen har någon anknytning till "vårdtagaren"

Nu var det antagligen fru/make och två barn till "vårdtagaren", anställda av "vårdtagarens" egna assistansbolag som skulle åka med på denna otroligt viktiga resa

Nej, det är ett jävla slöseri att slänga 450000 kr av skattebetalarnas pengar för att utföra ett jobb som lokalbefolkningen sköter för 10000 kr.

Inget riktigt företag skulle göra nåt så urbota jävla dumt, bara kommuner, stat eller landsting gör sånt.

Nej, det är ett jävla slöseri att slänga 450000 kr av skattebetalarnas pengar för att utföra ett jobb som lokalbefolkningen sköter för 10000 kr.

Inget riktigt företag skulle göra nåt så urbota jävla dumt, bara kommuner, stat eller landsting gör sånt.

Jo förvisso, jag förutsatte att det fanns något som krävde att svensk personal medföljde, och föreslog en lösning på fusket.

Jag tror ju att "vårdtagaren" själv klarar att göra sig förstådd på vilket språk dom nu pratar i det hörn av Ghana hen villle besöka... förmodligen byn hen kommer ifrån...

Jo förvisso, jag förutsatte att det fanns något som krävde att svensk personal medföljde, och föreslog en lösning på fusket.

Jag tror ju att "vårdtagaren" själv klarar att göra sig förstådd på vilket språk dom nu pratar i det hörn av Ghana hen villle besöka... förmodligen byn hen kommer ifrån...

Säg dubbla lönen, 20000 kr då så hittar du nog tre personer som bor i Ghana och talar svenska eller vilket jäkla språk som helst.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park