powerjohan
Ogudaktig sporthojare
Appropå talet om gud så finns det bara en gud, och hans son är sosse. Ja SSU verkar tro de ska kunna intala folk det på riktigt. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Han var hyfsat vänster iaf.Appropå talet om gud så finns det bara en gud, och hans son är sosse. Ja SSU verkar tro de ska kunna intala folk det på riktigt.
Ja, han låter ju inte som en "sköt du ditt, så sköter jag mitt" - kille, direkt.Appropå talet om gud så finns det bara en gud, och hans son är sosse. Ja SSU verkar tro de ska kunna intala folk det på riktigt.
Absolut, men sosse? Mer vänsterpartist i sådana fall. Eller något av alla små kommunistpartier.Han var hyfsat vänster iaf.
Ja, definitivt mer vänster än såsse.Absolut, men sosse? Mer vänsterpartist i sådana fall. Eller något av alla små kommunistpartier.
Ska De börja flörta med Jösses så måste de ju börja släppa på vapenlagstiftningen lite, grabben tyckte ju att alla skulle äga ett svärd.Appropå talet om gud så finns det bara en gud, och hans son är sosse. Ja SSU verkar tro de ska kunna intala folk det på riktigt.
Och visst tycker jag att Kalle och Donald påminner lite om varandra !Den amerikanske presidenten är döpt efter en serietidningsanka. Hallå.
Med vänlig hälsning,

Han hade väl precis gått av sitt skift och bytte namn till Elof!!!Jag köpte en tvättmaskin av Elon, han var inte i butiken själv dock....

Själv tyckte jag det var roligt med den norska kooperationens butiker skyltade: SAMLAGETPå 1980-talet körde man kampanjen ”Gå med i det glada konsumgänget!” varpå det i hela Uppsala lades till två prickar och meningen blev en helt annan.
Eller…
![]()
Med vänlig hälsning,
Varför har man döpt en politisk koalition efter djurpökande?![]()
Tidölaget slår nu undan benen för S finansiering
Tidölaget slår nu undan benen för S finansieringwww.aftonbladet.seFrågan är ju varför (s) inte gjorde det ? När (s) ledde Sverige. Förbjöd telefonförsäljning.![]()
Telefonförsäljning borde redan ha förbjudits
Telefonförsäljning borde redan ha förbjuditswww.aftonbladet.se![]()

|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |