Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idag känns som en sådan dag på jobbet.
Det är väl bara kriminella och några hårdrockare som tattar sig?
Sjömän och kriminella.Det är väl bara kriminella och några hårdrockare som tattar sig?![]()
Gissa vilken kategori min fru tillhör.Sjömän och kriminella.
Sjöman?Gissa vilken kategori min fru tillhör.
Jag var sugen på att tatuera mig som tonåring, men då blev det plötsligt poppis med tramp stamps och tribals så vartenda våpigt popsnöre skaffade skitfula tatueringar så jag tappade lusten. Nu är jag rätt ovanlig som helt otatuerad hårdrockare med långt hår och skägg. Inte har jag några percings heller. (om man inte räknar titan fastrkuvat i ben då)Det är väl bara kriminella och några hårdrockare som tattar sig?![]()
Samma här, var jättenära att tatuera mig i andra ring 1996. Tack gode gud blev det inte av.Jag var sugen på att tatuera mig som tonåring, men då blev det plötsligt poppis med tramp stamps och tribals så vartenda våpigt popsnöre skaffade skitfula tatueringar så jag tappade lusten. Nu är jag rätt ovanlig som helt otatuerad hårdrockare med långt hår och skägg. Inte har jag några percings heller. (om man inte räknar titan fastrkuvat i ben då)
Är det där lodjuren stryker runt knuten?Sade till hustrun i morse att ”snaaaart kommer hojen fram!”
Någon hörde det uppenbarligen… barometern på klockan skrek ”Stormvarning” vid fyratiden och nu är det snöstorm. K*ken.
![]()
Mvh
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |