Tråden för stötande skämt

-"Ni städade min lägenhet igår, men det luktar fortfarande Jude!"
En på gamla gatan köpte ett hus av en afrikansk familj och tyckte att det doftade/luktade skumt, saneringsfirma blev ditkallad och sa att det luktade neger (kryddor etc som brände sig fast i allt). "Gastätt" och nån inte så hälsosam gas insprutdes och huset fick stå en vecka och sen en vecka till för vädring.

En på gamla gatan köpte ett hus av en afrikansk familj och tyckte att det doftade/luktade skumt, saneringsfirma blev ditkallad och sa att det luktade neger (kryddor etc som brände sig fast i allt). "Gastätt" och nån inte så hälsosam gas insprutdes och huset fick stå en vecka och sen en vecka till för vädring.

Jag tror inte bara det är kryddor, min erfarenhet av negresser talar för att det är nåt annat. Dom luktar helt enkelt annorlunda. Jag upplever det inte som att dom luktar illa utan bara annorlunda.

Jag tror inte bara det är kryddor, min erfarenhet av negresser talar för att det är nåt annat. Dom luktar helt enkelt annorlunda. Jag upplever det inte som att dom luktar illa utan bara annorlunda.
- Det där stämmer. Oftast en odefinierbar lukt bara.
..men i gymmiljö tyvärr oftare en otvättad svettlukt.

- Det där stämmer. Oftast en odefinierbar lukt bara.
..men i gymmiljö tyvärr oftare en otvättad svettlukt.
Tänk på hur det är för asiater som inte har hormoner i svetten och därför knappt luktar alls? Vi europeer stinker något fantastiskt för dem.

Tänk på hur det är för asiater som inte har hormoner i svetten och därför knappt luktar alls? Vi europeer stinker något fantastiskt för dem.
Tydligen extra mycket om vi konsumerar mjölkprodukter, åtminstone i sydostasien. Vi reagerar inte själva på det, men på frugans jobb uppmanades de att avstå från både mjölk och ost inför resa österut.

Eller så var det bara någon som drev med dem :rofl

Många från Orienten tycker det är ohygieniskt placera sin rumpa på samma plats som någon annans rumpa. Så man skiter så gott man kan på toaletter från / i Occidenten.
Den Orientaliska lösningen är hålet i golvet som man sitter på huk över.
För det är OK placera sina fötter där någon annan haft sina fötter.

Många från Orienten tycker det är ohygieniskt placera sin rumpa på samma plats som någon annans rumpa. Så man skiter så gott man kan på toaletter från / i Occidenten.
Den Orientaliska lösningen är hålet i golvet som man sitter på huk över.
För det är OK placera sina fötter där någon annan haft sina fötter.
Inte så trevligt att placera sina fötter i någon annans avföring bara, det är där det haltar...

Inte så trevligt att placera sina fötter i någon annans avföring bara, det är där det haltar...
Så du väljer att sätta dig på toasitsen ? Och försöker rädda skorna ?
Vad har du för skor, fabrikat ? modell ?

Så du väljer att sätta dig på toasitsen ? Och försöker rädda skorna ?
Vad har du för skor, fabrikat ? modell ?
Hhhh.
Risken att missa hålet blir ju så att säga större med avstånd, som alla som testat pinka från hallen säkert märkt.
Jag undviker att stoppa någonting alls i bajs.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT