Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis som med parkeringsregler så kan det finnas kommunala regler för hästskit på gata, så man måste kolla med kommunen innan man vet om man får kabla på ett par kilo. Eller så bor man i Vimmerby.
Fråga kommunen om de inte kan lägga till tvång på hästblöjor eller att skyffla upp skiten efter åbäkena.Där jag bor har vi en cykelbana som allmänt kallas "Horseshit-road", jag går den med hunden, det känns lite löjligt att plocka upp efter hunden som har gått så långt kopplet räcker utanför cykelbanan, medans det ligger hästskit i högar på cykelbanan.
Lösbart problem - Häst är gott.Fråga kommunen om de inte kan lägga till tvång på hästblöjor eller att skyffla upp skiten efter åbäkena.
Om dom skiljer sig är dom fortfarande syskon då?

Om dom skiljer sig är dom fortfarande syskon då?![]()
Spin off på Lennart Swahn stories, han hade tydligen klippkort på akuten för att plocka ut udda saker ur röven.
Vaktelägg?Så en 12 pack räcker alltså?
Jag hade inga ägg hemma så jag kunde inte pro... mäta, men jag uppskskattar en längd på 7cm.
7cm gånger 15.... tror fan han behöve uppsöka doktorn...
Varför i hela friden behövde han få in fler än så?Nån eggade väl på honom.Varför i hela friden behövde han få in fler än så?
Tragisk historia för alla inblandade. Påminner lite om svennen som uttryckte sitt misshag mot en annan bilist. Blir stoppad av den andra bilisten varpå svennen får ett skott genom skallen och avlider.Inte alla hjältar bär trikå!
![]()
Han hade slagit vad med frun om att han kunde värpa ett tjog ägg.
Misslyckades, fick bara ut 5 st ägg !![]()
Knappast, vad hade Höns då behövt äggen till?Jag tror ju IOFS att nåon som får in 15 ägg i röven har en pojkvän istället för en fru...
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |