Tråden för stötande skämt

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen

Oj, vad jag haft den diskussionen många gånger med min dotter. Alla vuxna i hennes omgivning säger just så, utom hennes pappa som säger att slå tillbaka så hårt och mycket att dom aldrig mer vill röra dig.

En gång kom pappan till hennes kompisar förbi och skulle förklara åt mig att så får du inte säga. Kompisens lillebror med bokstavskombination som jämnt slogs skulle tydligen få fortsätta med det.

Jag frågade hur han själv skulle göra ifall hans arbetskollega skulle slå honom. Jag tror mig veta hur han skulle agera då. Sen sa jag att han får säga till sin son att sluta slåss ifall sonen inte vill bli slagen själv.

Min dotter är dock sådan att hon fortfarande hellre skvallrar åt en vuxen än att göra som pappa föreslår men den här lillebrorsan slår fortfarande sin syster men inte längre min dotter.

Och pappan kommer jag fortfarande bra överens med. Han har nog egentligen innerst inne samma inställning som mig även om han är runt 20 år yngre.
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Oj, vad jag haft den diskussionen många gånger med min dotter. Alla vuxna i hennes omgivning säger just så, utom hennes pappa som säger att slå tillbaka så hårt och mycket att dom aldrig mer vill röra dig.

En gång kom pappan till hennes kompisar förbi och skulle förklara åt mig att så får du inte säga. Kompisens lillebror med bokstavskombination som jämnt slogs skulle tydligen få fortsätta med det.

Jag frågade hur han själv skulle göra ifall hans arbetskollega skulle slå honom. Jag tror mig veta hur han skulle agera då. Sen sa jag att han får säga till sin son att sluta slåss ifall sonen inte vill bli slagen själv.

Min dotter är dock sådan att hon fortfarande hellre skvallrar åt en vuxen än att göra som pappa föreslår men den här lillebrorsan slår fortfarande sin syster men inte längre min dotter.

Och pappan kommer jag fortfarande bra överens med. Han har nog egentligen innerst inne samma inställning som mig även om han är runt 20 år yngre.

Ungefär likadant sa en kompis till sitt barn. Han sa "börja inte bråka och slåss" "men slår någon dig så slå tillbaka så hårt du kan"
Den ungen behövde bara göra det en gång mot sin mobbare sen lät dom han vara. När personalen från skolan ringde upp kompisen och berättade att det varit slagsmål i skolan så frågade kompisen "var det min unge som började?" Nähä vad bra då gjorde dom precis som jag lärt dom "slå tillbaka så hårt du kan och så mycket det behövs" svaret var inte politiskt korrekt.
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top