Tråden för stötande skämt

1707817068701.png
För Åkesson förstår jag att stödet är maxat. Har bytt fot om NATO och EU, men Andersson, hur hänger (s)-väljarna med ? Lägsta Arbetslösheten blir Bra fler söker sig ut på Arbetsmarknaden, Vårt Europa har inga gränser blir stopp för alla som saknar papper i Köpenhamn, Stöd till Kurderna, ja det gäller bara mandatperioden, Vi ska inte destabilisera Europa med NATO medlemskap är mindre än en månad senare Sverige ska ansöka om NATO-medlemskap. Jag stöder el Haj, hela hans familj har utplånats i GAZa till vi har inget förtroende för el Haj .
Det verkar som (s) har blivit kvantfysikaliskt.
(s) kan ha alla visioner / mål samtidigt (nästan) !

Last edited:
Det där kommer vara ett vedertaget sätt att skriva om några år. Mina barn tycker det låter konstigt när jag säger simma, sam, summit. Men har inga problem med att säga hinna, hann, hunnit. Polaren brukar använda säm i stället för dålig, själv använder jag flitigt det något ålderdomliga ordet färst i stället för minst antal. Dessutom förkortar alldeles för många minst antal till minst, vilket får den sagda meningen att få en helt annan betydelse.

Det där kommer vara ett vedertaget sätt att skriva om några år. Mina barn tycker det låter konstigt när jag säger simma, sam, summit. Men har inga problem med att säga hinna, hann, hunnit. Polaren brukar använda säm i stället för dålig, själv använder jag flitigt det något ålderdomliga ordet färst i stället för minst antal. Dessutom förkortar alldeles för många minst antal till minst, vilket får den sagda meningen att få en helt annan betydelse.
Min dialekt böjer hårda verb och böjer inte mjuka. Vi fick mycket skäll när vi på åttiotalets sosseskola skulle stöpas i samma medborgarform som alla andra. Så fort man pratade dialektalt så fick man bassning av läraren.
Exempel på böjningar är kek och spek. :hihi

Smakar skit redan i munnen! :poop:
20240214-205018.jpg
Jävla underbett på den männskan.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka