Tråden för stötande skämt

I tokholm är de tillräckligt vanliga för att jag skulle jobba med 3 stycken samtidigt. Och ingen av dem var svår att se att det var något lurt.

De flesta är ju helt uppenbara, det är ett fåtal där det kan vara svårare att avgöra. Du ska nog statistiskt sett ha 20 stycken på din arbetsplats för att ha en som är svår att placera och då visar det sig ändå troligen på rösten så snart de börjar prata.

De flesta är ju helt uppenbara, det är ett fåtal där det kan vara svårare att avgöra. Du ska nog statistiskt sett ha 20 stycken på din arbetsplats för att ha en som är svår att placera och då visar det sig ändå troligen på rösten så snart de börjar prata.
Händer, höfter och adamsäpplen brukar skvallra på de som är mindre uppenbara.
En av de jag jobbade med undrade jag om personen ramlat ner i ett fat med suspekta kemikalier på grund av hur hen såg ut.
En av dem såg ut som en avdankad finsk hårdrockarsnubbe med högt hårfäste och långt hår.
Den tredje var en hen åt andra hållet, och jag trodde att det bara var en grabbig tjej först, men sedan fick jag veta att det var en transkille.

Händer, höfter och adamsäpplen brukar skvallra på de som är mindre uppenbara.
En av de jag jobbade med undrade jag om personen ramlat ner i ett fat med suspekta kemikalier på grund av hur hen såg ut.
En av dem såg ut som en avdankad finsk hårdrockarsnubbe med högt hårfäste och långt hår.
Den tredje var en hen åt andra hållet, och jag trodde att det bara var en grabbig tjej först, men sedan fick jag veta att det var en transkille.

Det här är ju trots allt en stötande tråd så jag ska ta fram lite bilder så kan ni få avgöra vad ni tror er se.

Det fanns ju de som redan gjort test.

Två till

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats