Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Läste det som "fler elever bär slöja" ?Från Schweiz
View attachment 485440
![]()
Schweiziska lärare larmar: Alltfler elever bär blöja
Skyller på föräldrarna – blöjreklam lovar längre sömn för stressade päron.www.gp.se
Skrev de nåt om hur mycket gräs och andra substanser man fick röka/injicera?Grattis Norden! Max 350 gram kött i veckan och ingen alkohol säger Nordiska rådet. Jag hopps det är ett stötande skämt, men i värsta fall blir åtminstone Greta glad.
![]()
Nya rekommendationer: minska mängden rött kött med 30 procent
Ät mest växtbaserat och minska mängden rött kött från 500 till 350 gram i veckan. Det är de nya nordiska näringsrekommendationerna (NNR) som för första gången inte bara tar hänsyn till vår hälsa utan också vår planet.www.svt.se
Skrev de nåt om hur mycket gräs och andra substanser man fick röka/injicera?
Inte om marocanen klimatkompenserar sin resa.Bara det är närodlat så är det fritt.
Det är ju först när det smugglas i sjärten på en marocan på flyget det får ett negativt klimatavtryck

Lika stötande visuellt som delikat framfört, såväl röst som luta!
Jag tror inte att Kurdiska Räven köper klimatkompenserade biljetter till maroccanerna...Inte om marocanen klimatkompenserar sin resa.
Jag har läst, på flashback tror jag, att gräs innehåller massor av C-vitamin och dessutom helt veganskt så det måste vara jättenyttigt (hmm, fasat det är inte längre veganskt om det är utblandat med kamelbajs, men väl vegetariskt).
Synd, tror att klimatsmart röka skulle kunna bli en storsäljare på Södermalm.Jag tror inte att Kurdiska Räven köper klimatkompenserade biljetter till maroccanerna...
Ja. Och dom har dubblat rekommendationerna för tillsatt socker och tagit bort en hel del av rekommendationerna att undvika ultraprocessade matvaror också. Helt i strid med experternas rekommendationer i de underliggande rapporterna.Grattis Norden! Max 350 gram kött i veckan och ingen alkohol säger Nordiska rådet. Jag hopps det är ett stötande skämt, men i värsta fall blir åtminstone Greta glad.
![]()
Nya rekommendationer: minska mängden rött kött med 30 procent
Ät mest växtbaserat och minska mängden rött kött från 500 till 350 gram i veckan. Det är de nya nordiska näringsrekommendationerna (NNR) som för första gången inte bara tar hänsyn till vår hälsa utan också vår planet.www.svt.se
Med tanke på att C-vitamin förstörs av höga temperaturer så misstänker jag att det faktum att man röker gräs gör att man inte får i sig något av det.Inte om marocanen klimatkompenserar sin resa.
Jag har läst, på flashback tror jag, att gräs innehåller massor av C-vitamin och dessutom helt veganskt så det måste vara jättenyttigt (hmm, fasat det är inte längre veganskt om det är utblandat med kamelbajs, men väl vegetariskt).
Hur är det med kat? Tuggar man i sig något C-vitamin?Med tanke på att C-vitamin förstörs av höga temperaturer så misstänker jag att det faktum att man röker gräs gör att man inte får i sig något av det.
Jag tror vi kan bortse ifrån det. Även om det finns C vitamin i det mesta så är det förmodligen i så små mängder att det är försumbart i just det fallet.Hur är det med kat? Tuggar man i sig något C-vitamin?
Med tanke på att C-vitamin förstörs av höga temperaturer så misstänker jag att det faktum att man röker gräs gör att man inte får i sig något av det.
Vid vilken temperatur förstörs vitaminet, om man ska grädda i ugn?Det är alltså hälsosammare att baka en kaka med gräset.
Vid vilken temperatur förstörs vitaminet, om man ska grädda i ugn?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |