Tråden för stötande skämt

Jonathan

Guest
Kerplunk skrev:
2212725 Inget man drar på släktmiddagen kanske men lite roligt var det allt. :pannkyss

Vadå, tror du att jag skulle bli bortgjord om jag drog den där för dina päron :gnissla
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
har läst allt förutom 6 sidor av tråden, mycket bra läsning hittills! Hoppas att följande inte nämts tidigare:

Följande historia utspelar sig på nattbuss 666 från Slussen till Bondhålan Centrum. Ola, som precis börjat jobba på Blue Star på norrlandsgatan i stockholm tog alltid denna buss hem, och varje kväll var det endast han själv, föraren och en nunna på bussen. Föraren var en riktigt äcklig, fet typ med gula tänder men nunnan däremot var en riktigt pudding, riktigt Slitz-material! Eftersom Olas station låg innan nunnans såg han aldrig vart hon gick av, men en natt passade Ola på att fråga föraren vart bruden gick av.
- Nunnan? Ja, hon går alltid av vid kyrkogården
- Jasså..... sa Ola å tänkte: nu jävlar ska nunnan få smaka på stocken!
Så nästa kväll drog Ola med bussen innan å hoppade av vid kyrkogården. Han klädde ut sig till Gud och riggade högtalarna med lite gudomlig musik, allt för att lura den stackars nunnan. När nunnan väl kom blev hon först lite förbluffad:
- Vem.... vem är du?
- Jag är Gud och är här för att testa om du har varit mig trogen i alla år?
- Ja men självklart har jag det Gud! Jag är fortfarande oskuld och det vet alla i klostret om. Eftersom dom aldrig kommer att tro på att jag möt Gud så ber jag dig att ta mig bakifrån så att dom inte får någon anledning att tvivla på min oskuld.
- Hål som hål! sa Ola å påbörjade "kärleks"-akten

Efteråt fick Ola lite dåligt samvete och beslöt sig för att berätta för nunnan att han inte var Gud:
- Du, jag är ledsen med jag är egentligen inte Gud! sa Ola å drog av sig förklädnaden....
- Det är lugnt, svarade nunnan: för jag är inte nunnan utan busschaffören!

:hihi
 

Jonathan

Guest
prulle skrev:
2212850 Va? 2 meter eller 2 mm?

Checka profilen.

mini-knutten skrev:
2212856 har läst allt förutom 6 sidor av tråden, mycket bra läsning hittills! Hoppas att följande inte nämts tidigare:

Följande historia utspelar sig på nattbuss 666 från Slussen till Bondhålan Centrum. Ola, som precis börjat jobba på Blue Star..
:hihi

Så bra :rofl
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
mini-knutten skrev:
2212856 har läst allt förutom 6 sidor av tråden, mycket bra läsning hittills! Hoppas att följande inte nämts tidigare:

Följande historia utspelar sig på nattbuss 666 från Slussen till Bondhålan Centrum. Ola, som precis börjat jobba på Blue Star på norrlandsgatan i stockholm tog alltid denna buss hem, och varje kväll var det endast han själv, föraren och en nunna på bussen. Föraren var en riktigt äcklig, fet typ med gula tänder men nunnan däremot var en riktigt pudding, riktigt Slitz-material! Eftersom Olas station låg innan nunnans såg han aldrig vart hon gick av, men en natt passade Ola på att fråga föraren vart bruden gick av.
- Nunnan? Ja, hon går alltid av vid kyrkogården
- Jasså..... sa Ola å tänkte: nu jävlar ska nunnan få smaka på stocken!
Så nästa kväll drog Ola med bussen innan å hoppade av vid kyrkogården. Han klädde ut sig till Gud och riggade högtalarna med lite gudomlig musik, allt för att lura den stackars nunnan. När nunnan väl kom blev hon först lite förbluffad:
- Vem.... vem är du?
- Jag är Gud och är här för att testa om du har varit mig trogen i alla år?
- Ja men självklart har jag det Gud! Jag är fortfarande oskuld och det vet alla i klostret om. Eftersom dom aldrig kommer att tro på att jag möt Gud så ber jag dig att ta mig bakifrån så att dom inte får någon anledning att tvivla på min oskuld.
- Hål som hål! sa Ola å påbörjade "kärleks"-akten

Efteråt fick Ola lite dåligt samvete och beslöt sig för att berätta för nunnan att han inte var Gud:
- Du, jag är ledsen med jag är egentligen inte Gud! sa Ola å drog av sig förklädnaden....
- Det är lugnt, svarade nunnan: för jag är inte nunnan utan busschaffören!

:hihi
Fyfan!

Janathan de är mode nu sägs det :hihi
 

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
Jonathan skrev:
2212836 Med tanke på längden på mitt hår i skrivande stund, ja :hihi

Äh, det ska vara lite att rufsa i ju. :tummenupp Så länge det inte sitter i en tofs är det helt okej. Träffade en pöjk för ett par helger sedan, hade varit en klar tiopoängare om han inte hade haft den där förbannade lilla tofsen bak i nacken. :död
 

Jonathan

Guest
Kerplunk skrev:
2213578 Äh, det ska vara lite att rufsa i ju. :tummenupp Så länge det inte sitter i en tofs är det helt okej. Träffade en pöjk för ett par helger sedan, hade varit en klar tiopoängare om han inte hade haft den där förbannade lilla tofsen bak i nacken. :död

Jo iof, men ska klippa mig snart ganska kort till studenten :)

Tofs ? :3freak
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top