Tråden för stötande skämt

Roligt tycker jag ! Ge en pokal till felparkerare.

Bifogat

• 202204243-ParkeradeSomEnKuk.png
    202204243-ParkeradeSomEnKuk.png
    630.9 KB · Visningar: 51

Jag tror inte den där får någon att bättra sig dom tar det nog bara som en komplimang.
Jag tror att dom känner sig manliga just genom att vara respektlösa mot andra.

Snarare tror jag det krävs nåt mer kränkande, tex ett råd om att de ska be sin man parkera bilen nästa gång. Eftersom det vanligtvis är män som medvetet parkerar just sådär idiotiskt så kommer dom snabbt ner på jorden igen.

Fanns en kines som kissade överallt utom i toalettstolen i samma korridor som jag hade mitt kontor en gång i tiden. Jag skrev en lapp på engelska med nåt om att du som inte klarar att pricka toalettstolen likt andra män ombes att sitta ner och göra dina behov.
Därefter var det slutkissat på det golvet.

Jag gillade den där ryska aktionsgruppen som klistrade dekaler med extra stakt klister på framrutan på bilarna som idiotparkerade eller trängde sig fram genom att köra på cykelbanor.

Men det gick visst över styr med folk som istället spraymålade rutorna och högg hål på däckssidorna

Det finns inget så jävla självupptaget som en ryss som har lyckats skaffa sig lite materiell välfärd, dom är alla kungar i sitt lilla universum, och tycker att dom får göra som dom vill.

Jag blev inparkerad på ICA för ett tag sedan, det är såna där parkeringar där man parkerar mitt emot varandra.

Jag parkerade i min ruta, med en ledig ruta framför mig, en bil ställde sig tätt bakom mig (trodde att jag hade en ledig ruta bakom) medans jag var inne på affären , sedan kom en bil och parkerade i rutan framför mig :huvet

Lyckligtvis hade jag inte bråttom, så jag tog ut hunden ur bilen och gick en promenad, när jag kom tillbaka var rutan framför mig lyckligtvis tom så jag kunde köra igenom den och ut.

Man får inte direkt kristallglas att dricka ur heller...
Jag har köpt rostfria sugrör att ha i bilen i händelse av snabbmatsbehov.
Jag förklarade på ett snabbmatsställe som fortfarande har plastsugrör hur mycket jag hatade papperssugrör och då sa han som gjorde min mat "ta en bunt extra att ha i bilen då-kompis"

Så jag har ett tiotal plastsugrör i handskfacket.

Jag kan garantera att inget av dom sugrör jag har använt har slutat i näsan på en sköldpadda.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D