Tråden för oumbärliga prylar

VA?!!? Det har du ju rätt i. Jag var, precis som Mozz, fullt övertygad om att det var en skinnställshållarvagn. :rolleyes:
Nu tänkte jag skriva något elakt men vi sparar det till ett bättre tillfälle, det lär ju komma.

Fick helt plötsligt ett sug på en sån här kylväska för att ha i depån i sommar! :D
Gruppköp? www.cruzincooler.com

[YOUTUBE-ID]qfKWdqFlWYk&eur[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
En tunna med chupa chups att ha antingen i bussen eller tältet.
Lollies for champs
chupachps100.jpg
chupachupsTin.jpg

Så mina utbrända uranstavar är ute nu? :confused:

Du skall bara hacka up dem i lagom stora bitar och sälja som special kit balanseringsvikter....

10. Givetvis klarar man sig inte utan keramiska lager både till hjulen och i motorn. Kostar saddomycket men ger lägre friktion.
Ett måste i magnesiumhjulen....
c.jpg

Last edited:
Detta vinternöje måste vi fortsätta med.....

Snabbkopplingar till bromshydrualiken. Såå MotoGP att man bara måste ha ett helt gäng utifall att man står i depån och kommer på att man nog borde testa de där Monobloc-oken ändå. Finns i flera färger från ca1500kr/st. Tjöööp.....

Coupling2-high.jpg

Snabbkopplingar till bromshydrualiken. Såå MotoGP att man bara måste ha ett helt gäng utifall att man står i depån och kommer på att man nog borde testa de där Monobloc-oken ändå. Finns i flera färger från ca1500kr/st. Tjöööp.....

Coupling2-high.jpg

så läckert, och billigt faktiskt

Vem säljer dessa?
Förmodar att man behöver special bromsslangar med...eller ingår dom?

Kopplingarna går att pressa på vanliga bromsslangar, tar du med dessa till en hydrualfirma så kan de göra bromsslangar åt dig.

De på bilden säljs av Spiegler (stor tysk bromstillverkare används bla av många i Endurance VM) men Stäubli är den troliga tillverkaren.

så läckert, och billigt faktiskt

Så långt som billigt vågar jag inte sträcka mig, prisvärt möjligen. Om jag skulle åka endurance vore de högt på önskelistan, så smidigt att kunna vurpa sönder en huvudbromscylinder och bara byta utan att stå och lufta.

Last edited:
Med en dollarkurs på 6.5 SEK är skönheten din för endast 4.051.937:- :)

Mer info: http://www.rv.com/featuredrvs/selectlimited/index.htm

Nej, den har ingen bubbelkåpa, jag väntar med det till 2009 :tungan

det sjuka är att man väl utan vidare problem borde kunna köpa en vanlig buss... typ bättre begagnad linjebuss eller så.. riva ut allt i den och bygga om den efter egna personliga önskemål MED garage och mekplats till en fjärdedel av den pengen.... hantverkare inräknat...

kanske ett vinterprojekt. =)

Hur fungerar en sådan? Är det någon sorts mekanisk överföring eller.... Hur fungerar det UTAN att det kommer in NÅGON luft?:va

www.mrgecko.se säljer de kläder med tryck. Lite på gränsen mellan töntigt och coolt för oss som inte får betalt för att göra reklam för andra, men den där HRC-jackan borde ge en skön låtsas-GP-känsla i depån för alla oss RR-romatiker. :)

JA.102.jpg

www.mrgecko.se säljer de kläder med tryck. Lite på gränsen mellan töntigt och coolt för oss som inte får betalt för att göra reklam för andra, men den där HRC-jackan borde ge en skön låtsas-GP-känsla i depån för alla oss RR-romatiker. :)
Lömskt.
Var ett kåseri i "Classic bike" om detta.
Skribenten hade en Ducati teamjacka.
Handlade delar till trampcykel.
Pedalhallicken reagerade:
"Jobbar du åt Ducati?"
"Då känner du Valentino?"
"Vi brukar cykla ihop när jag är i Italien."
"Trevlig kille!"

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...