tråden för buskörning!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
ääääh...

Last edited:
Vill inte vara så. Men har du inte lite svårt att "busköra" med en tzr? Om man bortser från att slicka barnvagnar på trottoarerna...

Jag tänkte också samma sak. Som att starta "höghastighetsåkningstråden" och ha en Zundapp i avataren.

tvålen skrev:
2457008 Vill inte vara så. Men har du inte lite svårt att "busköra" med en tzr? Om man bortser från att slicka barnvagnar på trottoarerna...

Kul trådidé, för tankarna tillbaka till det ökända Outlaw-forumet (RIP). :tungan

Jag ger den högst en dag.

:corn

/Olzki

:yoparty Rätt inställning :yoparty Vad gnäller ni för ??? Man måste väl börja ngg. Han får liksom "inte va med" för att han har bara 125. Det är ni, som får suga nappflaska jävla kärringar :arsele

tvålen skrev:
2457008 Vill inte vara så. Men har du inte lite svårt att "busköra" med en tzr? Om man bortser från att slicka barnvagnar på trottoarerna...

:D :tummenupp

Hur kunde man gissa att det var en mogen 125cc-åkare som startat denna tråd?

Bah.

Enda omogna han gör är att vilja "skryta" om det.

Finns inte en arbetsdag som jag inte "hälsar på högvakten" (läs: wheelar vid slottet).

Skitkul ju. Och JÄTTEFARLIGT. Det finns ju fotgängare på trottoaren. Kanske därför det är så kul...

Jaja... Busa och göra dumheter är kul. Ni kommer inte se en gnäll-tråd den dagen jag klantar mig. Jag kommer stå i skamvrån... Men tills dess...

/Lucky9

Och nästan alla som "gråter" här med sin nappflaska, har en R-1... Ha,ha,haaa !!! Dom Tuffa Race-Grabbarna ... :arsele - Har pappa köpt hojen så kör försiktigt :D

tycker det är kanon tråd för alla idioter som vill skryta lite, och sluta tracka ner på trådskaparen,

Tja, ju mer trådar det finns att läsa desto roligare.

Fan vad lågt att racka ner på vad nån kör för Mc....

jag har SLANGAT! :arsele de ni! kan starta en tråd o berätta för alla hur man gör nån dag :rofl

*/ ?>
Back