Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

Var till banan idag lör med min hoj på släp för att spräcka oskulden på min hynda. Sjukt bra väder, men inte en motard så långt ögat kunde nå. Insåg att jag min klant skulle RINGT och kollat, för banan var stängd! Nu vet jag det till nästa gång. Kändes ändå lite konstigt att ha stängt när det var ett så helvetes bra motard-väder. Fick ta bilen tillbaka till Karlstad (sug.......)

Förstår att ni i klubben har ett eget liv och inte bor ute på banan hela tiden. Förstår även att ni behöver ha någon ansvarig på plats när det tränas. Jag är medlem i klubben och kan tänka mig att ansvara för mig och mina kompisar när vi kommer, om det är det som behövs för att få köra.
Jag gör ett nytt försök nästa helg.

tycker oxå det är tråkigt när vi inte kan ha öppet och folk vill köra.

Tack! :-)
Nu fattas det bara att ha en bana att köra på imorgon :-P

Last edited:
Vad jag vet är det ingen som tagit på sig att vara träningsledare, så ingen träning imorrn.

Stora hindret mot att bygga ut har varit tillgången till mark. Men det har vi precis nu i dagarna fått besked om att det nu är fixat. Gärdet till vänster om rakan är nu vår. :D :) :tomten
Utbyggnad startar så fort det går. Hur mkt, i vilken takt och framförallt hur ska vi tala om på ett möte med klubbmedlemmar den 6e Jan nästa år. De som är med och lägger sin tid på banan lyssnas det såklart med på ;)

Så nu är det klart med markfrågan? :) Nice.

ok!
men som med magnus (fernetbranca) är det grönt för då?
och samma med mig om jag blir medlem?
Och har jag hunnit få kolven före fredag kommer jag gärna och kör på lördag stoffy.

BANAN ÖPPEN LÖRDAG DEN 30/5 ....0900 - 1400 VÄLKOMNA kommer att bli en kanon dag ca 27-30gr å sol kollar banan imorgon fredag så det inte står en massa vatten..MVHARRY

Till och med jag kommer dit och gasar.
KUL LASSE att du kommer . det var ett tag sen jag såg dig på en hoj.. JAG O NICKLAS (grabben) har sopat bort allt vatten som fanns och lagt i dom stora hålen så gruset är kanon :::dammar det fixar vi vatten bilen :tummenupp VÄLKOMNA ..det kommer en från hässleholm för att träna på våran bana ..YEA MI LIKE ..PERKELE :D

BANAN STÄNGD IMORGON SÖNDAG 31/5 ...jag kan inte imorgon... för det finns ej träningsledare..TISDAGAR OCH LÖRDAGAR ÄR OFFICIELL TRÄNING söndagar om det finns träningsledare..TACK för en kanon dag , kul med nytt folk och väldigt trevliga killar .. ska fixa hamburgare till nästa gång jag är boss.. är det någe så ring 0706-349121 MVHARRY

Hann inte få ihop hojen i tid.
Trodde att någon mer skulle gasa i morrn.
Ingen som ska köra i morrn?
Trots vad Harry skrivit. :)
Körkåt...

Missa inte mötet ikväll i samband med träningen, kl.17, viktigt att alla dyker upp oavsett om ni ska köra eller inte ikväll.

hej, har ni några tips på hur man kan ljuddämpa ett helacrasystem på bästa sätt för att åka regelrätt hos er?
eller gör jag lättast i att byta tbax till org.system?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT