Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

Nypackad ljuddämpare är en bra början. Du får väl komma och köra så ser vi om vi tycker den låter alldeles för mycket, troligtvis låter den inte mer än vilken japansk 450 som helst. :)

Nypackad ljuddämpare är en bra början. Du får väl komma och köra så ser vi om vi tycker den låter alldeles för mycket, troligtvis låter den inte mer än vilken japansk 450 som helst. :)

då testar vi det och så åtgärdar jag till gången efter isf. ok?

db-killer? utveckla:va:confused:

BANAN ÖPPEN LÖRDAG 6/6 jag och grabben är träningsledare så kom och gasa dom flesta är ju på SM ...HOPPAS på bra väder ,,,,fina DBs men tänk på att man måste bestycka om ,så det är inte bara att skruva på .. DB = jävligt röda grenrör. (snyggt i mörker ). byggde om min ljuddämpare fick byta lågfartsmunstycket från 33 till 38 ...MVHARRY

Hur ser det ut med körning nu till helgen. Är ju midsommar på fredag så risken e la kanske att det är svårt o få tag i träningsansvariga till helgen. :fyllisar Är lite sugen på o fira midsommar i Örebro om det går o kombinera med lite motardkörning.

Hur ser det ut med körning nu till helgen. Är ju midsommar på fredag så risken e la kanske att det är svårt o få tag i träningsansvariga till helgen. :fyllisar Är lite sugen på o fira midsommar i Örebro om det går o kombinera med lite motardkörning.

Bump bump.

Ska vi inte samla dårligan helgen efter istället Karin?

Och isåfall lördag söndag:Bugar

Ska vi inte samla dårligan helgen efter istället Karin?

Och isåfall lördag söndag:Bugar

Det hade inte vart fel. Tror mina föräldrar flyttar ut till sommarstugan nu i helgen så då finns det 5-6 sängplatser i deras villa som vi kan utnyttja. Tar vi kerttus jättesläp o min buss så kan vi åka upp 6 pers. Jag är på! :tummenupp

Kika gärna i kalendern, det ser tyvärr ut att vara bil-i-snöre-tävling nästa helg igen, som vanligt när ni planerar att komma.. :)

Vi får kolla upp det.

Söndagar är det ju normalt stängt och jag har inte hört om någon som tagit på sig att vara träningsledare imorgon så ingen träning sålänge du inte hör/ser något annat.

Söndagar är det ju normalt stängt och jag har inte hört om någon som tagit på sig att vara träningsledare imorgon så ingen träning sålänge du inte hör/ser något annat.

Fan marcus, va ska du göra imorn, plocka på dig träningsledaransvaret så tar ja mä mig nybakade muffins så blir det en görnajs dag i solen på banan imorn! :tummenupp

har ni stängt hela helgen? och om ni har är det nån/några som tänkt träna nån annanstans?
nån som vet nåt om hur man får köra i rättvik?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT