Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

Träna inför tävlingarna i Linköping nästa helg, kom till Örebro imorgon lördag, välkomna 10-14! :)

Lördagen den 8e passar det att komma över med grävaren, blir det bra? Vi tar givetvis med hojarna och kör samtidigt.

Sent from my X10i using Tapatalk

Då är det bokat, körning o grävning.

Kanske passar på o bygger ut grusdelen oxå :p

Perfekt jag fixar fram slang och kabel. Så ses vi då. Får ni med hjullastare så kan vi börja med gruset oxå.

Det blir kanonväder i helgen, varmt och soligt, kom och kör imorrn kl.9-14! :)

Igår va det 12 grader varmt i solen. Så varför inte köra en träningslördag. Någon som är sugen?

Om det bara är det som hindrar dig kan vi nog se mellan fingrarna för en dag. ;)

Hur ser prognosen ut för helgen?

Prognosen är sol och fem grader. Vill ni komma och köra så ring mig så löser vi det. Själv väntar jag på operation och ska köra dubbelt så mycket nästa säsong. :yoparty

7 plusgrader och sol. Man kanske skulle återuppta traditionen med en träningsdag på nyårsafton. Finns det intresse för det?

7 plusgrader och sol. Man kanske skulle återuppta traditionen med en träningsdag på nyårsafton. Finns det intresse för det?

Jag har ju sagt att jag ska dyka upp hela sommaren, varför inte köra premiären på självaste nyår? Dock har jag glykol i kylet och inga uppsamlingskärl... hur kinkigt är det?

Hmmm.... På nyår vill man ju vara tolerant. Men men....... man vet aldrig. En liten oljefläck sabbade säsongen 2011 för mig. Troligtvis 2012 oxå. Så en PET flaska är inte för mycket begärt. Det fixar man till på 5 min. Två buntband behövs åxå.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla