Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjena, japp du är välkommen på vanlig träning, 200 kr. Skinnställ, ingen glykol och uppsamlingskärl till förgasarslangarna, en liten petflaska funkar tex, finns ett bra utrymme mellan sving och motor. Och din klubb är med i Svemo, så du är ju i princip klar för träning.Välkommen!
Träning imorgon lördag 13/8 kl.9-14, välkomna!
Ska försöka ta mig dit, bara man får lite sömn i natt så.
Brukar det vara många som kör på träningarna? Brukar det vara träningar på söndagar ibland också? stod det på hemsidan (teknis) men det verkar inte uppdateras då ofta![]()
Hej POBIN vissa av oss kör med water wetter går att köpa på mekonomen . men jag kör på destilerat vatten och vattenpumpssmörjning ..för att slippa kalk i kylaren och att water wettern lämnar ett geleaktigt slem efter sig när man öppnar locket till vatten pumpen ..inge ont om den prudukten den tar ner kokpunkten oxå ...men det gör vattenpumps....oxå MVHARRYJag e grymt sugen, och jag tvivlar inte på att det är trevligt folk där =) Blir att meka uppsamlingskärl senare idag när jag slutat jobbet.
Finns det något annat än glykol som man bör ha i kylaren ?
Det gör väl inget om man dyker upp efter tio lr? Har gått upp runt 14 denna vecka så blir nog tungt att komma upp tidigt i morgon =)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hej POBIN vissa av oss kör med water wetter går att köpa på mekonomen . men jag kör på destilerat vatten och vattenpumpssmörjning ..för att slippa kalk i kylaren och att water wettern lämnar ett geleaktigt slem efter sig när man öppnar locket till vatten pumpen ..inge ont om den prudukten den tar ner kokpunkten oxå ...men det gör vattenpumps....oxå MVHARRY![]()
Sista chansen att tjuvträna inför helgens Kräftrejs, skaffa dig orättvisa fördelar! Tisdag 16/8 kl.17-20!![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |