Träningstider på Gröndal Raceway

Hur ser det på Gröndal i sept? Jag kommer förmodligen vara i stan tis 27 sept. Ev även den 20:e.
 
Då måste vi vara klara annars får vi smiska upp oss själva :D

Nu ska jag ut o pröva banan med bil, gocart och ev. en Legendcar :tummenupp
 
Kolla tråden Angående träning i Augusti på Gröndal

Där har jag lagt upp filmen med gruspartiet :tummenupp
 
Noop tyvärr, vi är inte klara än :(
Det måste fixas med anslutningen från grus till asfalt,curbs skall gjutas avåkningszoner måste oxå fixas :näsblod

Så vi har lite att göra än,sorry men det är ju för er vi gör det :tummenupp
 
Noop tyvärr, vi är inte klara än :(
Det måste fixas med anslutningen från grus till asfalt,curbs skall gjutas avåkningszoner måste oxå fixas :näsblod

Så vi har lite att göra än,sorry men det är ju för er vi gör det :tummenupp

Den som väntar på något gott blir aldrig fet! Ser fram emot o testa nya!
 
Ja va på väg, sen velade jag.. dom ja känner hoppade av så de blev det inget "/ är gröndal öppet tisda 23/8 åker ja dit?

Du kan väl åka ändå? Vill du inte rejsa så är det iaf vanlig träning på söndag.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top