Träningstider på Gröndal Raceway

Eskilstuna har en rolig bana ni som ännu inte har provat. Gör det. Mycket roligare än att köra runt bland korvkiosker och farliga lyktstolpar. Sånt finns inte på en bana. Btw... glömde tacka för hjälpen till vem det nu va som körde in min hoj i depån. Såg inte vem det va.
 
Har precis fått bekräftat att det är träning i Eskilstuna 9-13 imorgon Söndag. :tummenupp
Vi ses :-)
 
Hur ser det ut nu på söndag den 24/7? Är det träning då?
 
Vi kunde inte åka till sala så vi tänkte åka till Gröndal på söndag 24/7 istället ..ÄR DET ÖPPET
 
Angående träningar på Gröndal 24/7 (Eskilstuna)

Vi har träning den 24/7 innan racet :tummenupp ,jag och Patrik åker till Sala imorgon så jag kan kolla hur det ser ut med träning 26/7.
Det är betal träning på lördagen 30/7.

Övernattning på plats om man inte har eget boende kan jag kolla upp..
 
Vi har träning den 24/7 innan racet :tummenupp ,jag och Patrik åker till Sala imorgon så jag kan kolla hur det ser ut med träning 26/7.
Det är betal träning på lördagen 30/7.

Övernattning på plats om man inte har eget boende kan jag kolla upp..

Är det ett race i gröndal nu på söndag 24/7? jag måste hoppa Sala imorgon 23 och laddar för gröndal på söndag.. eller har ja fattat fel nu? :yoparty //Jonas Andersson
 
En film från en träning för några veckor sedan, Filmade hela passet men filmen är klippt.

[YOUTUBE-ID]ShYNhHTZM-c[/YOUTUBE-ID]


Har jag gjort mig skyldig till upphovsbrott eller liknande för att jag klippt in logon i början så säg till.
 
Last edited:
Tyvärr är det många bilder som kommer behövas gå igenom därför väntar jag lite med redigering men kom på en bild som jag fastnade för redan på banan. Fighten mellan finnen & Henke var ju helt otrolig.

foq5jn.jpg
 
Tyvärr är det många bilder som kommer behövas gå igenom därför väntar jag lite med redigering men kom på en bild som jag fastnade för redan på banan. Fighten mellan finnen & Henke var ju helt otrolig.

Snygga bilder som alltid Tony, väntar ivrigt på fler bilder :tummenupp
 
Angående träningar på Gröndal i Augusti (Eskilstuna)

Hej alla tack för att ni stod ut med allt strul som vi hade på SM´et :näsblod

Vi har från idag 11-08-01 stängt p.g.a om byggnad, för att göra banan bättre ..

Vi öppnar igen tisdag den 23/8 med ny bredare asfalt både på o utanför banan :tummenupp

Välkommna !!!!
Gröndal MSK
 
Tyvärr är det många bilder som kommer behövas gå igenom därför väntar jag lite med redigering men kom på en bild som jag fastnade för redan på banan. Fighten mellan finnen & Henke var ju helt otrolig.

Grym bild Tony :tummenupp Och jag håller med,fighten i täten var hur spännande som helst! Supermoto när det är som bäst :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top