Träningstider på Gröndal Raceway

Eskilstuna har en rolig bana ni som ännu inte har provat. Gör det. Mycket roligare än att köra runt bland korvkiosker och farliga lyktstolpar. Sånt finns inte på en bana. Btw... glömde tacka för hjälpen till vem det nu va som körde in min hoj i depån. Såg inte vem det va.

Har precis fått bekräftat att det är träning i Eskilstuna 9-13 imorgon Söndag. :tummenupp
Vi ses :-)

Hur ser det ut nu på söndag den 24/7? Är det träning då?

Vi kunde inte åka till sala så vi tänkte åka till Gröndal på söndag 24/7 istället ..ÄR DET ÖPPET

Angående träningar på Gröndal 24/7 (Eskilstuna)

Vi har träning den 24/7 innan racet :tummenupp ,jag och Patrik åker till Sala imorgon så jag kan kolla hur det ser ut med träning 26/7.
Det är betal träning på lördagen 30/7.

Övernattning på plats om man inte har eget boende kan jag kolla upp..

Vi har träning den 24/7 innan racet :tummenupp ,jag och Patrik åker till Sala imorgon så jag kan kolla hur det ser ut med träning 26/7.
Det är betal träning på lördagen 30/7.

Övernattning på plats om man inte har eget boende kan jag kolla upp..

Är det ett race i gröndal nu på söndag 24/7? jag måste hoppa Sala imorgon 23 och laddar för gröndal på söndag.. eller har ja fattat fel nu? :yoparty //Jonas Andersson

En film från en träning för några veckor sedan, Filmade hela passet men filmen är klippt.

[YOUTUBE-ID]ShYNhHTZM-c[/YOUTUBE-ID]

Har jag gjort mig skyldig till upphovsbrott eller liknande för att jag klippt in logon i början så säg till.

Last edited:
Tyvärr är det många bilder som kommer behövas gå igenom därför väntar jag lite med redigering men kom på en bild som jag fastnade för redan på banan. Fighten mellan finnen & Henke var ju helt otrolig.

foq5jn.jpg

Tyvärr är det många bilder som kommer behövas gå igenom därför väntar jag lite med redigering men kom på en bild som jag fastnade för redan på banan. Fighten mellan finnen & Henke var ju helt otrolig.

Snygga bilder som alltid Tony, väntar ivrigt på fler bilder :tummenupp

Angående träningar på Gröndal i Augusti (Eskilstuna)

Hej alla tack för att ni stod ut med allt strul som vi hade på SM´et :näsblod

Vi har från idag 11-08-01 stängt p.g.a om byggnad, för att göra banan bättre ..

Vi öppnar igen tisdag den 23/8 med ny bredare asfalt både på o utanför banan :tummenupp

Välkommna !!!!
Gröndal MSK

Grym bild Tony :tummenupp Och jag håller med,fighten i täten var hur spännande som helst! Supermoto när det är som bäst :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman