Träningsläget?

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
Funderar på att dra iväg på träningsläger tidigt nästa år?
Vem är det som arrg. dessa?

Tomk: hur ser det ut på åland nästa år??

Jag har redan pratat med några om detta (för Åland) och slutet av april verkar vara lämpligt. Påsken som vi kört på ett par år på raken, kommer redan i mars och då är det för kallt och säkert snö kvar på banan. Jag försöker ordna upp boende m.m. redan nu under vintern, så vi har allt klart i god tid.

Det finns lite ideer om att åka över en sväng under slutet av vintern också, för is-åka. Men det hänger ju också på hur isen ser ut och att det inte snöat för mycket.

Fixx skrev:
Funderar på att dra iväg på träningsläger tidigt nästa år?
Vem är det som arrg. dessa?

Tomk: hur ser det ut på åland nästa år??

Vad jag vet så kommer Dygd att arrangera träningsläger i Spanien i början på nästa år igen, med Johan Ejdehage och Ola Eifrém som tränare. Sök mer info på www.dygd.nu eller ring Ola Andersson på 070-5569010.

Magnus

Eller dra ner hit... Träna 2-3 heldagar en vecka och avsluta med ett race...

Daniel

kan man oxå göra.. Vi är 5-6st från skåne som ska dra..

hur många mil är det till belgien?

det skulle va riktigt skoj att åka neröver och köra lite riktig motard till våren!!
tyvärr finns inte nog cash för ett sånt äventyr... :mad:

rejser skrev:
det skulle va riktigt skoj att åka neröver och köra lite riktig motard till våren!!
tyvärr finns inte nog cash för ett sånt äventyr... :mad:

Men då tycker jag du skall åka med till Åland!! :tummenupp
Mkt körning och det kostar inte så mkt. Brukade räkna ca 1200 inkl allt, om man utgår från Stockholm.
Nu får jag ju utgå från Skåne så den budgeten håller ju inte. Men klart värt det iaf.
Hoppas vi blir några härifrån som åker upp.

/Stefan

Barrett skrev:
Vi blir 2 eller fler från Halmstad som kommer till Åland om det passar. :tummenupp

Klart det passar! :) Alltid kul när det är mycket folk som kör. Jag återkommer när vi har ett spikat datum (eller flera - lika bra att boka in ett par/tre stycken körningar på en gång). Andra halvan av april bör första åkningen kunna bli av.

Det här kan bli kul. Verkar ju som vi blir ganska många som åker. :tummenupp
Tom du får börja jobba på Gävlefolket redan nu för dom bangar ju alltid :)

TomK skrev:
Klart det passar! :) Alltid kul när det är mycket folk som kör. Jag återkommer när vi har ett spikat datum (eller flera - lika bra att boka in ett par/tre stycken körningar på en gång). Andra halvan av april bör första åkningen kunna bli av.

Hade varit kanon om det bokas i god tid innan, så man inte dubbelbokar i kallendern & hinner ta ledigt från jobb mm.

420 skrev:
Det här kan bli kul. Verkar ju som vi blir ganska många som åker. :tummenupp
Tom du får börja jobba på Gävlefolket redan nu för dom bangar ju alltid :)
:tummenupp

Om jag ska åka upp till dem för att köra is så ska nog fan de följa med till Åland :mattias Annars blir det :fatta!

Jag vill mä till Åland! Undrar om någon har lite bilder därifrån sen förra gången så man får lite mer sug :rolleyes:

Bor ni i era bussar eller finns det stugor???

Barrett skrev:
Hade varit kanon om det bokas i god tid innan, så man inte dubbelbokar i kallendern & hinner ta ledigt från jobb mm.

Det är tanken... Jag har tagit kontakt med Nucke nu för att kolla att de telefonnr m.m. jag har för bokningar, stämmer. Sedan gäller det att pricka av så att banan inte är upptagen av ÄMKs tävlingar (5-8 maj är det t.ex. skärgårdscrossen och därmed smäckfullt).

Bilder och all tänkbar info om Ålandslägren finns på: http://irt.slu.se/tomk/sm/vessingsboda/

Min Tv har gått sönder... Tyvärr så ser det ut som min nästa säsong kommer bli väldigt budget..

Så inget utomlands. ev åland

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...