Träningsläget?

Fixx skrev:
kan man oxå göra.. Vi är 5-6st från skåne som ska dra..

hur många mil är det till belgien?

Från Malmö hit är det 95 mil.
Och satsar ni på i mitten av mars tex så kan ni åka en motardcrossträning, sen dra vidare till Bilstein på onsdagen, Francorchamps på torsdagen och avsluta med det sista vintercupracet på lördagen.
Både Bilstein och Francorchamps används av Seel, Fiorentino, Bertrand, Delepine osv så det är rätt nyttigt att träna där.

Vintercupen kräver inga licenser ed, försäkring köps på plats.
Allt från 14 åringar på gamla 125or tävlar där tillsammans med Prestige åkare i två endurance på en dag, mycket åka för lite pengar.
Är ni inte för många så fixar jag tak över huvudet dessutom...

Daniel

Ev. Åland? Nej fan Åland får du spika. Vi blir nog några bussar härifrån Skåne som kör upp.
Och förutom bensin/disel-kostnaden så blir det inte billigare än så här.

Budget blir det väl alltid? :) Beggade slix och en gammal buss. Hur bra som helst :tummenupp

När va det ni tänkte dra ??

Jag och en polare funderar på att hänga på med våra motarder
det hade varit skitkul att köra där.

Jösse skrev:
När va det ni tänkte dra ??

Jag och en polare funderar på att hänga på med våra motarder
det hade varit skitkul att köra där.

Menar du Åland? För dit planerar vi att åka i slutet på April.

Det blir kanon på Åland!!!
Vid det laget har väl du tränat hela vintern Stefan?;-)

Ja, tills dess har det blivit en hel del var inomhus :)
Och om våren kommer tidigt här nere så nog en hel del varv utomhus oxo :D

Ni är välkomna ner för avrostningskurs. Hehehe....
Fast en del av er kommer ju köra mkt is och det är ju inte så dålig träning direkt.
Hur är det med knät förresten?

TomK skrev:
Det är tanken... Jag har tagit kontakt med Nucke nu för att kolla att de telefonnr m.m. jag har för bokningar, stämmer. Sedan gäller det att pricka av så att banan inte är upptagen av ÄMKs tävlingar (5-8 maj är det t.ex. skärgårdscrossen och därmed smäckfullt).

Uppar tråden lite, känns som man behöver nåt att sätta hoppet på sommaren till...

Jag föreslår 14-17 april som första helg om det är ledigt, snön lär nog va borta till dess.

Jag vill gärna med till Åland!
Har tyvärr varken buss eller bil/släp. Så om någon åker förbi Jönköping på vägen och har plats för en över är jag på.

Fixx skrev:
Min Tv har gått sönder... Tyvärr så ser det ut som min nästa säsong kommer bli väldigt budget..

Så inget utomlands. ev åland

Du kan få köpa min 56a för några hundra.. kan slänga in ett par Martin Logan elektrostater på köpet.. :tungan

Fan Åland låter riktigt kul.. hänger gärna på om det kommer finnas nån plats över :banana

Bifogat

• Bild(19).jpg
    Bild(19).jpg
    50.6 KB · Visningar: 64
D-MAN 660 skrev:
Du kan få köpa min 56a för några hundra.. kan slänga in ett par Martin Logan elektrostater på köpet.. :tungan

Fan Åland låter riktigt kul.. hänger gärna på om det kommer finnas nån plats över :banana
Köpte en wide 36"..
Fungerar perf. tyvärr så är budgeten rätt dålig nu....

D-MAN 660 skrev:

Martin Logan... FI FAN :yoparty

Du hittade ingen mindre center :va :D

Josef skrev:
Uppar tråden lite, känns som man behöver nåt att sätta hoppet på sommaren till...

Jag föreslår 14-17 april som första helg om det är ledigt, snön lär nog va borta till dess.

Nej, den helgen kommer inte att bokas. Jag är då på annat håll. Jag är mitt i att stämma av jobb och andra åtaganden nu, för att se vilka helger (plus två dagar innan) som är fria. Räknar med att ha bokningar klara ganska snart...

Helgen därefter är möjligen lite säkrare (som det nu verkar)

D-MAN 660 skrev:

Plats finns nästan obegränsat :tummenupp Vi har varit som flest 26st och då var det inte ens trångt...

TomK skrev:
Nej, den helgen kommer inte att bokas. Jag är då på annat håll. Jag är mitt i att stämma av jobb och andra åtaganden nu, för att se vilka helger (plus två dagar innan) som är fria. Räknar med att ha bokningar klara ganska snart...

Helgen därefter är möjligen lite säkrare (som det nu verkar)

Då är det ju fet avrostning med kurvövningsbana o grejjer som man ska va instruktör på så det går ju inte.
Helgen därefter är det tuvängen på lördag, Rörken på söndag och måndag.
Säger som Jonas: Det är mycket att stå i...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul