Merovingian
Guest
World of Warcraft..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dock samma sak här du behöver en partner vilket förvisso är en bra grej ibland, så man kommer iväg de dagarna det känns lite motigt.
Vill man inte springa, styrketräna eller gymma så blir utbudet lite dåligt. Det är ju typiska ensamsporter. Kajak, men med trasig axel är det lite dåligt.
Luxerande axlar går ju annars operera
Han skrev tidigare att han nyss hade opererat den.
Tips: Jag tycker helt klart du ska börja rida...
Bra träning för hela kroppen, och det stärker ryggen.![]()
Ne jag brukar leka hästen![]()
![]()
Min motivation e det inge problem med. Styr min egen träning idag. O det är därför jag vill träna själv oberoende av nån annan som kommer me ursäkter.
Jag gör de oxå. Men vill inte ha de som basträning.
Redan gjort
Ne jag brukar leka hästen![]()
![]()
Testa att inte leka hästen en gång, utan verkligen ge dig upp på en häst. Det är träning! Skulle du nu inte våga detta röstar jag också för en enduro. Men axeln riskerar en hel del stryk där. Jag kör inte enduro just nu enbart pga min kassa axel.
Nån i sthlm som vet nå bra ställe?
Haru provat spinning?
Bodypump kan ja också rekommendera, du kan ju sjäv bestämma nivå på vikter/intensitet och det är lite roligare än att styrketräna själv.
Tennis kan man träna själv med en tennistrainer.![]()
Jag skulle vilja föreslå simning. Bra träning för hela kroppen och skonsamt oxå.
Simning provade jag idag, axeln ploppade ur redan på längd 5.
Nu vet jag inte om hans axel hoppar ur på samma vis och håll som min, men det funkade inte alls för mig.![]()
Haru provat spinning?
Bodypump kan ja också rekommendera, du kan ju sjäv bestämma nivå på vikter/intensitet och det är lite roligare än att styrketräna själv.
Bekymret med bodypump är ju att det är pinsamt att hoppa över övningar och axlarna har två veckors återhämtningstid.
hade jag haft tid med sport hade jag tagit ett fallskärmscert och sen provat på allt man kan göra med det! basejumping och wingsuite är nåt som står högt upp på listan man måste göra innan man dör!
Bekymret med bodypump är ju att det är pinsamt att hoppa över övningar och axlarna har två veckors återhämtningstid.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |